Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:115254
 
Evaluation:
Published: 11.05.2022.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

SATURS, KO INFLUENCERI RADA SADARBĪBU IETVAROS
Atpakošana- satura skatītājiem ir iespēja redzēt tieši kā izskatās produkts, kad tas tiek atsūtīts un atvērts 1. Reizi. Svarīgi ir redzēt influencera emocijas, ja tās ir priecīgas, aizraujošas, sadarbības daļa jau ir izdevusies. Šī atpakošana dod uzticību produktam potensiālajā pircējā.
Knkursi/ giveaways- šis saturs parasti dod daudz patīk un komentārus gan uzņēmumam, gan influencerim, kaut arī engagement nepaliks tāds pats pēc giveaway beigām. Izlozējot produktus par brīvu tu saņem lielāku interesi par savu uzņēmumu. Ir pat iespējams vinnētājiem palūgt dot savu apskatu par šo preci.
Atlaide/discount- visiem patīk ietaupīt naudu, un ja uzņēmums var izveidot speciāli influencera kodu radot noteiktas atlaides personalizētākā veidā. Arī saites vai kuponu kodi palīdzēs izsekot savas sadarbības vai kampaņas efektivitāti, kura dota šim satura veidotājam.

INFLUENCERU ATALGOJUMS
Daļa Latvijas influenceru apgalvo, ka atalgojuma princips ir vienkāršs – summa par ierakstu ir desmit procenti no sekotāju skaita. Indra Salceviča,
‘’Par naudu visu var nopirkt, izņemot prātu un veselību’’

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register