Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:176234
 
Evaluation:
Published: 04.12.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Otrais negatīvais piemērs ko izvēlējās autors ir vides reklāma no ārzemju tirgus. Šajā reklāmā ir pārāk daudz informācijas, ko cilvēks braucot garām nemaz nevarēs saredzēt, tiek izmantotas pārāk daudz krāsas, kā arī īsti nav saprotama reklāmas vēsts ko uzņēmums ir vēlējies nosūtīt patērētājiem.
Tas tikai parāda to, cik mazs ir nepieciešams lai pieļautu kļūdas un sabojātu uzņēmuma reputāciju uz ilgu laiku. Autors uzskata ka reklāma ir kā mākslas darbs kas vēlas nodot ziņojumu, bet lai šo ziņojumu nodotu veiksmīgi ir jāpievērš uzmanība visam kas tiek likts reklāmas kompozīcijā.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1368970
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register