Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:938137
 
Evaluation:
Published: 31.05.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
2021 - 2025 years
Extract

Autore analizēja 2017.gada “Miss Dior” reklāmas kampaņas videoklipa vizuālo un pārliecināšanas komunikāciju, kā arī vēlāk salīdzinājumam izpētīja 2021.gada “Miss Dior” reklāmas videoklipu
Pētījuma jautājums: Kādi vizuālās un pārliecināšanas komunikācijas instrumenti tiek izmantoti smaržu “Miss Dior” kampaņā un kā tie ietekmē auditoriju?
Darba mēŗķis: izpētīt un analizēt smaržu “Miss Dior” reklāmas kampaņas vizuālo un pārliecināšanas komunikāciju
Pētījumu metodes:
Kontentanalīze (autores reklāmu satura analīze)
Aptauja (48 respondenti)…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1398099
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register