Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:245441
 
Evaluation:
Published: 28.12.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iss apraksts    4
1.1.  A/S «MADARA COSMETICS» leģenda    4
2.  Mārketinga makrovide    6
2.1.  Demogrāfiskais faktors    6
2.2.  Ekonomiskais faktors    7
2.3.  Socialkultūrais faktors    8
2.4.  Zinātnes, tehnoloģijas un tehnikas faktors    8
2.5.  Politiskais un tiesiskais faktors    9
2.6.  Apkārtējās vides (dabas) faktori    9
2.7.  Starptautiskais faktors    10
3.  Mārketinga mikrovide    12
3.1.  Pircēji    13
3.2.  Konkurenti    13
3.3.  Piegādātāji    13
3.4.  Starpnieki tirgū    14
4.  SVID analīze    15
  Secinājumi    19
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    20
Extract

Daļa ārējo draudu ir gandrīz katra uzņēmēja bieds – iedzīvotāju labklājības līmeņa pazemināšanās un nodokļu paaugstināšana negatīvi ietekmētu arī A/S «MADARA COSMETICS». Savukārt patērētāju pārorentēšanās uz ķīmisko kosmētiku negatīvi ietekmētu A/S «MADARA COSMETICS» kā ekokosmētikas ražotājuzņēmumu. Vēl nopietns drauds ir ražotās ekokosmētikas citā valstī un tās zemās cenas – cenu atšķirība ir pat vairākas reizes.

Stratēģijas:
Pārliecināt patērētājus par patiešām augsto produktu kvalitāti [izskaidrot ECOCERT standarta nozīmi], nepieļaujot viņu pievēršanos ķīmiskajai kosmētikai
Izmantot labo zīmola reputāciju cīņai ar konkurentiem no citam valstīm
Cenu pazemināšana, lai palielinātu konkurētspēju ar ražoto ekokosmētiku citas valstīs
Paplašināt produktu sortimentu, lai pārliecināt patērētājus lietot dabisko kosmētiku, nevis ķīmisko kosmētiku

Secinājumi
1) A/S «MADARA COSMETICS» ir jauns uzņēmums, kas jau no tā dibināšanas brīža strādā ļoti veiksmīgi – tas ir izveidojis sev lielu iekšējo spēku, un izmanto visas iespējas, ko tam sniedz ārējā vide.
2) Uzņēmuma stiprākā puse ir ļoti kvalitatīva, dabiska produkcija.
3) Par A/S «MADARA COSMETICS» galveno vājumu uzskatāmas produkcijas augstās cenas.
4) A/S «MADARA COSMETICS» ir vienīgais ekokosmētikas ražotājs Latvijā, taču tam lielu konkurenci sastāda citas valstīs ražotā, daudz lētākā biokosmētika.
5) Uzņēmuma neto peļņa pieaug pat ekonomikas lejupslīdes periodā, kas noteikti ir labs rādītājs.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register