Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:141595
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 11 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Ārējās komunikācijas analīze    5
1.1.  Vispārējs komunikācijas raksturojums    8
1.2.  Kā saistīta iekšējā komunikācija ar ārējo    9
1.3.  Komunikācija ar grupām    10
1.4.  Komunikācija un masu mediji    10
1.5.  Uzņēmuma tēls    11
1.6.  Komunikācijas apgrūtinošie faktori    14
2.  Uzņēmuma SIA „Moms” vispārējs raksturojums    17
3.  SIA „Moms” ārējā komunikācija    18
3.1.  Prezentācijas    18
3.2.  Vadītāja komunikācija ar sabiedrību    18
3.3.  Komunikācija ar patērētājiem, klientiem    19
3.4.  Mārketinga darbības stratēģija    19
3.5.  Reklāma, noieta stimulēšana    19
3.6.  Tiešā pārdošana, personiskā apkalpošana    21
3.7.  Sabiedriskās attiecības    21
  Secinājumi un priekšlikumi    23
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    25
Extract

Komunikācija ir svarīga ne tikai mūsdienās, bet arī ir bijusi svarīga jau no laika gala. Komunikācija ir visa pamatā. Uzņēmumiem ir svarīga mārketingā komunikācija. Reālajā dzīvē, veidojot uzņēmuma saskarsmes stratēģiju, produkta piedāvātājam ir jāapzinās un jāņem vērā dažādi apstākļi un priekšnoteikumi, kas saskarsmes procesa plānošanu padara daudz komplicētāku.
Mūsdienās, uzņēmumam izveidot veiksmīgu ārējo komunikāciju ir ļoti svarīgi. Pie mūsu valsts finansiālās krīzes, uzņēmējam ir perfekti jāpārzina patērētāju vajadzības un vēlmes, un šādu informāciju uzņēmējs var gūt vienīgi komunikācijas ceļā. Protams, ikvienam ir skaidrs, ka, lai veiksmīgi strādātu tirgū, ir jābūt veiksmīgam uzņēmumam, un veiksmīgs uzņēmums nebūs, ja tajā nebūs veiksmīgas iekšējās komunikācijas. Izveidojot veiksmīgu iekšējo komunikāciju starp darbiniekiem, var sākt ķerties klāt pie veiksmīgas ārējās komunikācijas veidošanas ar klientiem, sadarbības partneriem u.c.
Autora kursadarba mērķis ir izpētīt, kā uzņēmumā darbojas ārējā komunikācija, konkrēti uzņēmumā SIA „Moms”. Lai sasniegtu mēŗķi tiek izvirzīti 3 galvenie uzdevumi:
1.Teorijas analīze
2.Izpētīt ārējās komunikācijas lomu SIA „Moms”
3.Veikt praktisko pētījumu
Teorijā tika izmantoti vairāku autoru sarakstītās grāmatas. Kā, piemēram, galvenais autors uz ,kuru balstās darbs ir D. Herbsts. Pētot ārējās komunikācijas lomu autora izvēlētājā uzņēmumā, par pamatu tika ņemts veiktais pētījums, kura rezultātā iegūtā informācijā bija veiksmīgi pielietojama kursa darbā. Pētījuma gaitā tiek veikta intervija ar firmas vadītāju. Intervijā gūtās atbildes tika pielietotas kursa darba praktiskajā daļā. Šīs atbildes praktisko daļu padarīja daudz profesionālāku.
Kursa darba tapšanas periods bija 2008. Gada oktobris - decembris.
Komunikācija ir ikviena cilvēka ikdienā, tikai reti kurš nojauš, cik patiesībā tā ir sarežģīta. Daudzi domā, ka runāšana ir komunikācija un viņš ir labs komunikators. Bet nepiedzīvojot pilnīgu komunikācija krahu, neviens nekad nezinās, cik gan tas viss ir komplicēti. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register