Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:558827
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.11.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/S „Aldaris” uzņēmuma un darbības apraksts    4
2.  Mikro, makro vides analīze    7
2.1  Mikrovide    7
2.2  Makrovide    13
3.  Nozares analīze    19
3.1  Statistikas datu analīze    19
3.2  Portera piecu spēku modelis    19
4.  Konkurences analīze    23
4.1  Bostonas konsultantu matrica    23
4.2  General Electric modelis    25
5.  Tirgus ietilpība    27
6.  SVID analīze    28
7.  Segmentēšana    32
8.  Mērķtirgus noteikšana    33
9.  Uzņēmuma “Veiksmes atslēga”    34
10.  Patērētāja pirkšanas lēmuma pieņemšanas procesa posmi    35
11.  Uzņēmuma misija, mērķi    38
12.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai    39
  Secinājumi    40
  Izmantotā literatūra    40
Extract

A/s „Aldaris” nodarbojās ar alus, minerālūdeņu un bezalkoholisko dzērienu ražōšanu un realizāciju. Šodien, lai uzņēmums spētu veiksmīgi strādāt un attīstīties tirgū asas konkurences apstākļos, nepieciešams veikt mārketinga pasākumus, kuri pēta patērētāja vajadzības.
Mārketings ir cieši saistīts ar uzņēmuma vadību, attīstību, to izmanto, lai elastīgi reaģētu uz izmaiņām apkārtējā vidē un uzņēmumā, lai izvēlētos sadales kanālus ar vislielāko atdevi, kā arī efektīvus reklāmas līdzekļus.
Izmaksas par mārketinga darbību veido apmēram 50% no produkta cenas. Tas noteikti atmaksājas, jo produkta vērtība pieaug. Mārketinga darbības var palielināt jebkura produkta vērtību, nosakot pircēju loku, viņu vēlmes un vajadzības, radot īsto produktu par īsto cenu, izmantojot īstas izplatīšanas un informēšanas metodes.
Par mārketinga atskaites punktu kļūst klients, kuram ir vēlmes, vajadzības un izvēles iespējas un, kurš ar savu lēmumu nopirkt rada ienākumus uzņēmumam. Ja visas uzņēmuma struktūrvienības koncentrējas klienta vēlmju un vajadzību apmierināšanā, tad tam jāstrādā vienam nevis dažādiem mērķiem, un mārketings ir saistviela, kas satur uzņēmumu un liek tam darboties noteiktā virzienā.
Kursa darba mērķis ir izstrādāt a/s „Aldaris” mārketinga plānu alus realizēšanai.
Mūsu darba uzdevums ir veikt Latvijas alus tirgus pētījumu un a/s „Aldaris” vietu tajā. Izmantojot ekonomisko, statistikas analīzi, ekonomiski matemātiskās metodes un tabulas un grafiskās metodes. Par pētījuma avotiem tika ņemti vispārējā un speciālā literatūra, valsts statistikas dati, periodiskie izdevumi, uzņēmuma nepublicētie materiāli un interneta resursi. …

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1206175
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register