Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:128984
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.02.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Preces īss apraksts    4
1.1.  Aldara zīmols    5
2.  Mikrovides analīze    6
2.1.  Pircēji/Klienti    6
2.2.  Piegādātāji    6
2.3.  Konkurenti    7
2.4.  Starpnieki    7
2.5.  Daļa sabiedrības    8
3.  Makrovides analīze    9
3.1.  Demogrāfiskie faktori    9
3.2.  Ekonomiskie faktori    9
3.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    10
3.4.  Sociālie un kultūras faktori    10
3.5.  Apkārtējās vides faktori    11
3.6.  Zinātniski tehniskie faktori    11
4.  Portera piecu spēku modelis    12
5.  Konkurences analīze    16
5.1.  General Electric modelis    16
5.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica (BKG)    18
6.  Tirgus ietilpības aprēķins    20
7.  SVID(SWOT) analīze    21
8.  Tirgus segmentēšana    26
9.  Mērķtirgus noteikšana    26
10.  Sabiedrības „Veiksmes atslēga”    28
10.1.  Pircēju rīcības modelis    28
11.  Uzņēmuma misija, mērķis, stratēģija    29
12.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1 gadam    30
14.  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    32
Extract

Visi cilvēki ir dažādi, katram ir savas atšķirības no citiem, bet neraugoties uz to, daudziem ir kaut kas līdzīgs, viena no līdzības ir garša . Ir vairāki restorāni , bāri ,kafejnīcas kur specializējas ārzemju ēdieni . Recepti ir dažādi , katram ir savi noslēpumi ēdienkartē , bet jebkurām no tiem, nav svārigi kadas ir alus. Visā pasaulē alus ir ļoti populārs dzēriens, un Latvija nav izņemums. Latvijā ir vairāki uzņēmumi kuri nodarbojas ar alus ražošanu. Viens no izcilākiem ir a/s „Aldaris”.
A/S „Aldaris” liels ražošanas uzņēmums Latvijā ar bogātu darbas pieredzi dažādas tirgūs un ka ebkuram lielam ražotājam , vinai ir savi konkurēnti. Lai turētu savu vietu un būt konkurentspējigam „Aldaram” ir jābūt izcilagas marketinga struktūrai . Marketing jeb Tirgzinības iz zinātne par to, kā labāk izdvīgāk un pec iespējas atrāk piegādāt preci pircējam. Kāpēc tieši ''Aldarim'' pieder gandrīz puse no Latvijas alus tirgus? Izprast faktorus, kas ietekmē uzņēmuma darbību, veido uzņēmuma stipras un vājas puses, vai rada tam draudus.
Kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas lielākas alus darītavas ''Aldaris'' pozīcijas tirgū, novērtēt šī uzņēmuma preču un pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu. Šie uzdevumi atspoguļo darba saturu un atbilst daļu saturam darbā
Ņēmot vērā ka A/S „Aldaris” nodarbojas ne tikai ar alu ražošānu , ir arī daudz citas virzīšanas tirgū, tadi ka mineralūdenc „VICHY” utt., visi petījumi un analizē būs ierobēžoti tikai ar alu . Darbs sastāv no 32 lapām. Darbā tika izmantotas gan mācību grāmatas, gan arī informācija no interneta mājaslapām kā arī uzņēmuma gada pārskats, Latvijas statistikas gadagrāmata .
Alus darīšana mūsu senčiem bija neatņemama dzīves sastāvdaļa. Cik vien tālu senatnē ietiecas skatiens, visur manāms šā dzēriena un ar to saistītās kultūras atstātais mantojums. Latvju ciltis darīja medaļu, ko godāja gan svētku reizēs un pat izmantoja svētajos rituālos, gan lietoja ikdienā. Vēsture liecina, ka miežu alus darīšana Latvijas teritorijā ieviesusies agrīnajos viduslaikos un drīz šis dzēriens iemantojis milzu popularitāti. Mūsu senčiem nebija moderno ūdens attīrīšanas iekārtu, tādēļ tā vietā slāpju remdēšanai alus bija jo piemērots. Sevišķi jau vietējo ēšanas tradīciju dēļ. Latvjiem allaž garšojuši trekni ēdieni ar stipru, izteiksmīgu garšu un, kas gan var būt labāks pie cūkas cepeša, ja ne miestiņa kauss?! Šajā jautājumā gan kungu, gan zemnieku starpā valdīja apbrīnojama vienprātība. Sava alusdarītava bija vai ikvienā lauku sētā, katrā pilī un klosterī.
„Aldaris” ir viena no nedaudzajām alusdarītavām, kura līdz pat mūsdienām saglabājusi savu vēsturisko atrašanas vietu, ēkas un alus darīšanas tradīcijas. Tā ir mūsu lielākā vērtība un to saglabāšanai mēs veltam īpašas rūpes.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register