Research Papers
Business and Law
Economics
AS "Cēsu alus" bezalkaholisko dzērienu tirgus izpēte-
AS "Cēsu alus" bezalkaholisko dzērienu tirgus izpēte
Research Papers18 Economics, Marketing, Advertising, Business
Nr. | Chapter | Page. |
1. | A/s „Cēsu alus” ražotnes un produktu apraksts | 4 |
2. | Mārketinga makrovide | 9 |
2.1. | Demogrāfiskie faktori | 9 |
2.2. | Kultūras un izglītības faktori | 11 |
2.3. | Politiskie un tiesiskie faktori | 12 |
2.4. | Tehniskie un tehnoloģiskie faktori | 13 |
3. | Mārketinga mikrovide | 14 |
3.1. | Pircēji | 14 |
3.2. | Konkurenti | 15 |
3.3. | Piegādātāji | 16 |
3.4. | Starpnieki tirgū | 16 |
4. | SVID analīze | 18 |
4.1. | Iespējas | 21 |
4.2. | Draudi | 21 |
4.3. | Stiprās puses | 21 |
4.4. | Vājās puses | 22 |
5. | Secinājumi un priekšlikumi | 23 |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 24 |
4.4.Vājās puses
A/s ‘’Cēsu alus’’ ir liels un stabils uzņēmums, jo ir viens no lielākajiem alus ražotājiem Latvijā, taču katrai kompānijai ir arī savas vājās puses un tādas ‘’Cēsu alum’’ varētu būt spēcīga konkurence un darbinieku mainība, jo uzņēmumam vasaras mēnešos ir nepieciešams lielāks darbaspēks, bet ziemas mēnešos, kad produkcijas ražošanas apjoms tiek smazināts, attiecīgi arī darbaspēks ir mazāk nepieciešams.
Pēc autores domām uzņēmums ir veiksmīgi panācis to, ka tā zīmols ir atpazīstams un produkcija ir pieprasīta, jo tai ir daudzveidīgs sortiments un tiek apmierināts viss patērētāju loks. Izvērtējot uzņēmumu ar SVID analīzes palīdzību var secināt to, ka tas ir stabils savā pozīcijā un, ka tas tikai turpinās augt un attīstīties. Uzņēmumam ir iespējas iegūt līderpozīcijas visās dzērienu tirgus nišās
5.Secinājumi un priekšlikumi
Veicot darbu autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. A/s ‘’Cēsu alus’’ ir viens no lielākajiem un konkurētspējīgākajiem alus un bezalkaholisko dzērienu ražotājiem Latvijā, kurš pārliecinoši tiecas uz galveno mērķi – lielāko tirgus daļu starp dzērienu ražotājiem.
2. Uzņēmuma lielāka priekšrocība ir tā atpazīstamība un modernās tehnoloģijas, kuras ļauj ražot tādu produkcijas daudzumu kādu pieprasa 21.gadsimta patērētājs.
3. Veicot SVID analīzi varēja secināt, ka uzņēmumam ir vairāk stipro pušu un iespēju nekā draudu un vājo pušu, tas nozīmē, ka uzņēmums ir stabils un tam ir lielas nākotnes attīstības perspektīvas.
4. A/S “ Cēsu alus” saviem darbiniekiem piedāvā labas karjeras izaugsmes iespējas, uzņēmumam ir sava motivācijas politika (apdrošināšana, apmācība,sporta spēles, uzņēmuma balles u.tt) Tāpat uzņēmumā pastāv prēmēšanas sistēma un ir sava arodbiedrība.
Balstoties uz šiem secinājumiem autore varētu ieteikt:
1. Uzņēmumam jāturpina nepārtraukti papildināt savs produkcijas sortiments ar jauniem produktiem.
2. Lai veicinātu sava zīmola atpazīstamību uzņēmumam vajadzētu vēl vairāk atbalstīt dažādus veida pasākumus, ne tikai kultūras un sporta, bet arī labdarības.
…
Ievads 3 1.A/s „Cēsu alus” ražotnes un produktu apraksts 4 2.Mārketinga makrovide 9 2.1.Demogrāfiskie faktori 9 2.2.Kultūras un izglītības faktori 11 2.3.Politiskie un tiesiskie faktori 12 2.4.Tehniskie un tehnoloģiskie faktori 13 3.Mārketinga mikrovide 14 3.1.Pircēji 14 3.2.Konkurenti 15 3.3.Piegādātāji 16 3.4.Starpnieki tirgū 16 4.SVID analīze 18 4.1.Iespējas 21 4.2.Draudi 21 4.3.Stiprās puses 21 4.4.Vājās puses 22 5.Secinājumi un priekšlikumi 23 Izmantotās literatūras un avotu saraksts. 24 Savā kursa darbā autore veic tirgus izpēti a/s „Cēsu alus” bezalkaholiskajiem dzērieniem. Katra uzņēmēja galvenā problēma ir realizēt savu produkciju. Patērētājs ir kļuvis daudz izglītotāks un kaprīzāks, tādēļ svarīga ir kvalitāte laba reklāma un uzņēmuma atpazīstamība. Lai produkts iegūtu popularitāti, ir nepieciešams labs mārketings. Uzņēmums, kurš vēlas iegūt līdera pozīcijas kāda produkta ražošanas tirgū iegulda daudz līdzekļus un pūles mārketinga nodaļas izveidē. No mārketinga nodaļas speciālistiem tiešā veidā ir atkarīgs, vai produkts atradīs ceļu pie pircējiem, vai tomēr negūs popularitāti. Lai izpētītu pircēju vēlmes un vajadzības ir jāizpēta tirgus. Tirgus pētījumi dod iespēju izvērtēt preces iespējamo noietu tirgū un atrast problēmu risinājumus ja tādi ir nepieciešami.
-
AS "Cēsu alus" bezalkaholisko dzērienu tirgus izpēte
Research Papers18 Economics, Marketing, Advertising, Business
- Mērķa mārketings Latvijas alus tirgū
-
Tirgus raksturojums Latvijā
Research Papers19 Economics, Marketing, Advertising, Management
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Mērķa mārketings Latvijas alus tirgū
Research Papers for university52
Evaluated! -
Tirgus raksturojums Latvijā
Research Papers for university19
-
AS "Cēsu alus" tirgus izpēte
Research Papers for university21
-
Uzņēmuma AS "Cēsu alus" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana
Research Papers for university24
-
Uzņēmuma AS "Cēsu alus" vadīšana mainīgas ārējās vides apstākļos
Research Papers for university27
Evaluated!