Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:990749
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
1.1.  Darba aktualitāte    4
1.2.  Ierobežojumi    5
2.  UZŅĒMUMA UN PAKALPOJUMA/PRECES ĪSS APRAKSTS    6
3.  MĀRKETINGA MAKROVIDE    8
3.1.  Demogrāfiskie un sociālekonomiskie faktori    8
3.2.  Kultūras un izglītības faktori    12
3.3.  Politiskie un tiesiskie faktori    13
3.4.  Tehniskie un tehnoloģiskie faktori    14
4.  MĀRKETINGA MIKROVIDE    16
4.1.  Klienti    16
4.2.  Konkurenti    16
4.3.  Piegādātāji    20
4.4.  Starpnieki tirgū    20
5.  SWOT ANALĪZE    21
5.1.  Stiprās puses    21
5.2.  Vājās puses    21
5.3.  Iespējas    22
5.4.  Draudi    22
6.  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    25
6.1.  Secinājumi    25
6.2.  Priekšlikumi    27
7.  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    29
8.  PIELIKUMI    30
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Kursa darba par AS DnB NORD tirgus izpēti izstrādes laikā autors iepazinās ar plašu informācijas klāstu par banku darbību Latvijā, banku piedāvātajiem produktiem/pakalpojumiem un statistikas datiem, īpašu vērību pievēršot DnB NORD Bankas rādītājiem dažādās jomās. Pēc iepazīšanās ar šo samērā specifisko informāciju un datu apkopošanas, autors nonāca pie vairākiem secinājumiem.
6.1.Secinājumi
1. AS DnB NORD Banka Latvijas finanšu tirgū darbojas jau 20 gadus, no tiem pēdējos 5 ar Eiropā plaši pazīstamo DnB NORD vārdu. Tā ir viena no lielākajām un stabilākajām bankām Latvijā, kas piedāvā plašu pakalpojumu klāstu gan privātpersonām, gan uzņēmējiem. DNB NORD nes ne tikai lielā finanšu koncerna vārdu, bet arī īsteno tā kvalitātes standartus un pārstāv vācu bankas tradīcijas Latvijas banku tirgū. Visi uzņēmuma finansiālie gada pārskati liecina par to, ka izvirzītais mērķis – iekļūt Latvijas banku vadošajā pieciniekā – ir īstenots un DnB NORD ir nostabilizējies banku reitinga 4.pozīcijā.
2. AS DnB NORD Banka mārketinga un produktu attīstības speciālisti apzinās tirgzinību pētījumu kā svarīga uzņēmējdarbības izaugsmes un pilnveidošanās nosacījuma nozīmi. Uzņēmumā jau ilgstoši ir izveidota atsevišķa struktūrvienība – Mārketinga pārvalde, kas nodarbojas ar pētījumiem. Liela pētījumu daļa ir saistīta ar makrovides analīzi. Lai izstrādātu efektīvu un rezultatīvu mārketinga stratēģiju, jāņem vērā gan iedzīvotāju skaits valstī un viņu ienākumu līmenis, gan nodarbinātības līmenis, gan tehnoloģiju attīstība un pieejamība, gan cita informācija, kas ietekmē uzņēmuma darbību.
3. Demogrāfiskā situācija valstī – iedzīvotāju daudzums, pieaugums, vecuma struktūra – bankai ir ļoti nozīmīga, jo ar šo datu analīzes palīdzību var prognozēt klientu skaitu pieaugumu vai samazināšanos. Pēdējo vairāk kā desmit gadu laikā Latvijā iedzīvotāju dabiskais pieaugums ir negatīvs, šo tendenci vēl vairāk pastiprina iedzīvotāju emigrācija. Nelabvēlīgās demogrāfiskās perspektīvas negatīvi ietekmē banku sektora attīstību, jo iedzīvotāju skaita samazināšanās un iedzīvotāju sastāva novecošanās liecina par banku klientu skaita samazināšanos.
4. Viens no svarīgākajiem faktoriem kvalitatīvas klientu apkalpošanas nodrošināšanā ir personāls. DnB NORD Bankas vadība rūpējas par regulāru darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanu, organizējot dažādus seminārus un kursus, lai klientus apkalpojošiem speciālistiem būtu vieglāk sasniegt izvirzītos mērķus – sniegt klientiem konkurētspējīgus bankas pakalpojumus to drošuma, kvalitātes un apkalpošanas kultūras ziņā. Tradicionāli katru gadu Bankā tiek organizēti divi lieli pasākumi darbiniekiem – Ziemassvētku balle un Sporta spēles – kur satiekas visu struktūrvienību darbinieki.
5. Konkurence ir viens no faktoriem, kas ietekmē jebkura uzņēmuma mārketinga stratēģiju un veicina preces/pakalpojuma kvalitātes uzlabošanu, liek izstrādāt jaunus piedāvājuma veidus un turpināt uzlabot jau tirgū esošos pakalpojumus. 2010.gadā Latvijā darbojās 31 banku iestāde, tajā skaitā 21 banka un 10 ārvalstu banku filiāle, kas rada ļoti lielu konkurenci šajā tirgus sektorā. Jo lielāka un spēcīgāka konkurence, jo vairāk uzmanības mārketinga pētījumos tiek veltīts tās izpētei un analīzei. Tirgus ekonomikas apstākļos konkurence ir nepieciešama, tā darbojas kā dzinējspēks uzņēmējdarbības attīstībai un veicina jaunu preču/pakalpojumu ieviešanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register