Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:877506
 
Author:
Evaluation:
Published: 11.08.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  A/S Dzintars raksturojums    4
2.  Uzņēmuma produkcijas sortiments    5
3.  A/S „Dzintars” mikro un makro vide    6
4.  Mikro vides analīze    7
5.  Makrovides faktori    9
6.  Nozares analīze    13
6.1.  Portera piecu konkurences spēku modelis    14
7.  Konkurences analīze    16
7.1.  Konkurences daudzstūris    17
7.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    18
7.3.  General Electric modelis    20
8.  SVID analīze    22
9.  Segmentēšana    24
10.  Mērķtirgus noteikšana    26
10.1.  Pozicionēšana    27
11.  Dzintars „Veiksmes atslēga”    28
12.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    28
13.  Mārketinga stratēģija gadam    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    31
Extract

SECINĀJUMI UN PRIKŠLIKUMI
1. Akciju sabiedrība „Dzintars” ir viens no vadošajiem kosmētikas ražotājiem un realizētājiem Latvijas tirgū. Tāpat uzņēmums veiksmīgi iekarojis pārējo Baltijas valstu tirgu. Dzintara produkcija tiek izplatīta arī Krievijā, Kazahstānā, Vācija, Gruzijā u.c.
2. Rūpnīcas atrašanās vieta Latvijā- Rīgā ir ļoti veiksmīga infrastruktūras ziņā. Ērti veikt izejvielu importu un gatavo preču eksportu.
3. Pateicoties iegūtajiem sertifikātiem (ISO 9001:2000 un ISO 22716:2007 COSMETIC-GMP) , „Dzintars” var veiksmīgi var konkurēt ar citiem kosmētikas ražotājiem, jo kotējas kā kvalitatīvs produkts.
4. Potenciālajiem uzņēmuma produkcijas lietotājiem tiek piedāvāts ļoti plašs produkcijas sortiments.
5. Uzņēmums veiksmīgi seko līdzi patērētāju vajadzību izmaiņām, katru gadu tirgū tiek izlaisti jaunu produkti veidi, paplašināts esošais piedāvājums. Regulāri tiek veiktas patērētāju aptaujas, lai sekotu līdzi tirgus tendencēm.
6. Diemžēl ekonomisko apstākļu dēļ, uzņēmuma peļņa samazinās, tādēļ tiek plānots aptvert jaunus tirgus, palielināt eksporta apjomu, veikt mārketinga aktivitātēs.
7. Patērētājiem tiek piedāvāti dažādas klases produkti, lai potenciālo pircēju loks būtu plašāks.
8. Uzņēmuma produkcijas trumpis ir – „ražots Latvijā„ , ekoloģiskās izejvielas un atpazīstamais zīmols.
9. Izvēlētie sadales kanāli nodrošina patērētājiem ērtu, vieglu pieeju uzņēmuma produkcijai. Jo „Dzintars” parfimēriju un kosmētiku var iegādāties ļoti daudzās tirdzniecības vietās.
10. Uzņēmuma draudi ir spēcīgās starptautiskās kosmētikas kompānijas. Procesi makrovidē- politiskie lēmumi, ekonomiskie procesi demogrāfiskās situācija valstī. Šie riska faktori negatīvi ietekmē tirgus pievilcību, uzņēmuma darbību tirgū.
11. SVID analīze un konkurentu salīdzinājums izkristalizēja uzņēmuma vājās puses- mārketinga aktivitāšu trūkums, dizaina neatbilstība mūsdienu patērētāju prasībām.
12. Problēma ir kapitāla trūkumā, lai veiksmīgi sacenstos un konkurētu ar lielajām- starptautiskajām kompānijām.
13. Uzņēmuma vajadzētu lielāku uzmanību veltīt mārketinga, pārdošanas veicināšanas aktivitātēm. Patērētājs zīmolu zina, par produkcijas klāstu aptuvena informācija arī ir, tomēr trūkts pamudinājuma, motivācijas preci iegādāties.
14. Produktu reklāma jāizvērš atbilstoši sezonas aktualitātēm. Piemēram, vasarā iedeguma krēmi.
15. „Dzintaram” mēs ieteiktu piedalīties vairāk sabiedriskās aktivitātēs, sponsorēt dažādus pasākumus.
16. Jāapgūst jauni tirgi, kur ekoloģiska kosmētika no Baltijas valstīm, varētu būt kas saistošs un interesants, piemēram, Skandināvijas valstis.
17. Jāmeklē iespēju uzņēmuma iekšējā vidē samazināt izdevumus, optimizēt ražošanas procesa izmaksas.
18. Jāizmanto Eitropas Savienības piedāvātie atbalsta projekti.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register