Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
4,99
You save:
0,85 (17%)
Discounted price*:
4,14
Purchase
Add to Wish List
ID number:552652
Author:
Evaluation:
Published: 15.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Mārketings jeb tirgzinības    5
2.  Mikrovides analīze    7
2.1.  A/S „Dzintars”, tā vēsture un raksturojums    7
2.1.1  Piegādātāji    10
2.1.2  Starpnieki    10
2.1.3  Konkurenti    10
2.1.4  Patērētāji, klienti    11
2.1.5  Produkti    11
3.  Makrovides analīze    14
4.  A/s „Dzintars” SVID (SWOT) analīze    16
5.  Konkurence un konkurences analīze    19
5.1.  SVID (SWOT) analīze ekokosmētikas zīmolam MADARA    21
5.2  A/s „Dzintars” salīdzinājums ar konkurentu    24
5.2.1  Ārzemju konkurentu salīdzināšana ar A/S „Dzintars”    25
5.2.2  „Dzintara” produkcijas konkurētspējas palielināšana    27
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotā literatūra    31
Extract

Ja Jums neko nevajag un Jūs nevienam neesat vajadzīgs, tad nav arī mārketinga. Mārketings ir veids, kādā vadīt biznesu. Mārketings ir visaptverošs, tā ir daļa no katra darba kārtības, sākot ar ierindas pārdevēju un beidzot ar uzņēmuma direktoru. Mārketings ir jebkura aktivitāte, kuru jūs veicat, lai pārdotu savus produktus vai pakalpojumus. Tā mērķis nav apmuļķot klientu vai falsificēt kompānijas imidžu. Tā mērķis ir iesaistīt klientus produktu izveidē.
Plānojot mārketinga aktivitātes, ir jābūt skaidrībai, ko tieši jūs pārdodat un kāda ir šā produkta potenciālā mērķauditorija. Jāņem vērā, ka klients parasti nepērk produktu, bet gan no tā izrietošos ieguvumus un emocijas. Līdz ar to mārketinga uzdevums ir izprast patērētāju vēlmes un parādīt tiem, ka jūsu piedāvātais produkts var kādu no tām apmierināt.
Ikviens cilvēks izjūt vajadzību pēc kosmētiskajiem līdzekļiem, nav nozīmes vai tā ir sieviete, vai vīrietis- kosmētika tā ir viena no sastāvdaļām, kas papildina cilvēka skaistumu. Jau senajos laikos cilvēki izteikti lietoja kosmētiskos līdzekļus, protams, tiem nebija tādas sastāvdaļas kā mūsdienu kosmētikai, bet tomēr dāmas bez smaržām nebija iedomājamas. Tāpat arī cilvēki pēdējos gados cenšas iegādāties ekoloģiski tīru produkciju, kas ražota no dabiskām izejvielām. Pati arī esmu „Dzintars” kosmētikas piekritēja, vēl daudz kur esmu dzirdējusi, ka ir aizspriedumi pret šo kosmētiku, galvenokārt, ka tā ir vecmodīga, bet varu pārliecināt pat vislielākos skeptiķus, ka tās pašas „Dzintars” smaržas nav nebūt sliktākas, kur nu vēl nekvalitatīvāks kā slaveno zīmolu kosmētiskie līdzekļi.
Mans darba mērķis ir veikt tirgus un konkurences analīzi A/S „Dzintars”.
Darba uzdevumi:
1. Iepazīties ar A/S „Dzintars”, izpētīt tā vēsturi
2. Veikt tirgus analīzi
3. Veikt konkurences analīzi
4. Izpētīt A/S „Dzintars” konkurentus
5. Noteikt uzņēmuma stipros un vājos punktus.…

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „A/s "Dzintars" tirgus analīze”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/552652

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register