Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:574189
 
Author:
Evaluation:
Published: 02.10.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Vispārējā informācija    3
  Tirgus pozīcija    3
  Uzņēmējdarbības vide    3
  Kvalitātes politika un standarti    4
  Pārdotās produkcijas apjoms    4
  Tirgus daļas    4
  Finanšu rādītāji    5
  Izmaksas    5
  Tirgus vispārējs raksturojums (produkts, cena, izvietojums, virzīšana tirgū)    6
  Patērētāju uzvedību ietekmējošie faktori    7
  Pirkšanas lēmumu pieņemšana    8
  Produkta tirgus segmentācija    8
  Rekomendācijas    9
  Pētījuma mērķis, iemesls pētījumu veikšanai, hipotēze    10
  Anketa    11
  Grafiki    13
  Secinājumi    18
  Kas pamudina izvēlēties tieši a/s „Gutta” sulas?    18
  Kādām sulu šķirnēm aptaujātie dod priekšroku?    18
  Izmantotie avoti    19
Extract

Dibināta 1994. gadā, Gutta ir Baltijā vadošā sulu, nektāru, gāzēto dzērienu un minerālūdens ražažošanas kompānija. Gutta's preču zīme ir labi pazīstama Baltijas valstīs un NVS.
Gutta’s ražotne ir viena no vismodernākajām Centrālajā un Austrumu Eiropā.

HACCP (DS 3207 - 1997) un ISO 9001 standartizācija un sertifikācija pasvītro kompānijas centienus pēc visaugstākajiem kvalitātes standartiem.

Izplatītājiem un vairumtirgotājiem Gutta piedāvā peļņas iespējas, strādājot ar augstas kvalitātes produktiem, efektīvu ražotāju un spēcīgu biznesa partneri - Guttu.


Tirgus pozīcija.

2002. gadā Gutta palielināja tirdzniecības apjomus un sekmīgi saglabāja līderpozīcijas Baltijas sulu un nektāru tirgos. Ukrainas meitas uzņēmuma pārdošana kā arī administratīvo un ražošanas izmaksu samazināšana un Uzņēmuma loģistikas vadības uzlabošana ļāva 2002. gadu noslēgt ar 0,1 miljonu tīro peļņu. Kompānija sekoja noteiktai tirgu diversifikācijas stratēģijai un uzsāka savu produktu pārdošanu jaunos eksporta tirgos, kā arī tika uzsākti daži ar iepakojumu saistīti projekti. Turklāt 2002. gadā tika uzsākta komerciāli veiksmīga jaunu produktu ieviešanas stratēģija un produkcijas sortimenta diversifikācija, ko paredzēts turpināt arī nākamajos darbības gados.


Uzņēmējdarbības vide.

2002.gadā uzņēmējdarbības vidi raksturo konkurences cīņas samazināšanās. Ņemot vērā to, ka esošie tirgus dalībnieki ieviesa tirgū jaunus produktus, sulas dzērienu tirgus 2002. gada laikā mazliet pieauga. Ievērojams pieaugums bija vērojams atspirdzinošo dzērienu un jo īpaši minerālūdens tirgos. Šajos tirgus segmentos ienāca jauni konkurenti, kā arī esošie tirgus dalībnieki ieviesa jaunus produktus vai arī uzlaboja jau esošos. Turklāt palielinājās imports no Lietuvas, kas ietekmēja arī tirgus dalībniekus. Tirgū tika novērota jauna tendence – individuāla iepakojuma ieviešana mazumtirdzniecībā, kad lielveikali un veikalu tīkli iekaroja līderpozīcijas, kuru tirgus daļa sasniedza 35% no mazumtirdzniecības tirgus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register