Šo kursa darbu esmu izstrādājis par vieglo alkoholisko dzērienu, sidru „Lucky Dog”, jo tas ir populārākais sidrs Latvijā nu es strādāju uzņēmumā „Latvijas balzams”, kur arī šis sidrs tiek ražots un man jau ir izveidojies priekšstats par šo uzņēmumu un ir arī zināšanas par šo produktu, kas man varēs palīdzēt šā darba veikšanā. Šis produkts ir attīstības stadijā un man šķiet interesanti pašam pamēģināt izveidot reklāmu par kādu produktu un iepazīties, cik tas ir sarežģīti, vai gluži pretēji, vienkārši. Lai izveidotu pēc iespējas efektīvāku reklāmas sludinājumu, varētu būt ārkārtīgi svarīgi pareizi noteikt visus faktorus, kas nepieciešami šī sludinājuma izveidei.
Šajā darbā esmu iecerējis veikt plašākus pētījumus ne tikai par pašu produktu, bet arī par cilvēkiem, kas to varētu lietot, to uzvedības modeļus un citus ar tiem saistītus faktorus. Tā kā galvenais ir pēc iespējas precīzāk noteikt gan tirgu, kur ir jāpārdod šis produkts, kā arī precīzi noteikt mērķa pircēju, tad būtu nepieciešams ieskatīties statistikas datos, kā arī teorētiskos jautājumus meklēt tam speciālās grāmatās.
1. Uzņēmuma apraksts.
Ar 1900. gadu sākas jauns posms spirta rūpniecības vēsturē, jo tiek izziņotas jaunās dzērienu cenas. 1900. gadā Rīgā sāk darboties
"Rīgas Valsts Vīna attīrīšanas noliktava Nr. 1". Jau ar šo gadu Rīga var lepoties ar saviem alkohola ražojumiem pat ārzemju tirgū. Uzņēmumā bija šādas nodaļas : Pildīšanas, mazgāšanas, filtrācijas, iesaiņošanas, pieņemšanas, spirta un realizācijas nodaļas. Šis nosaukums saglabājies līdz pat Latvijas brīvvalsts pasludināšanai. Ražošanas iekārtas bija ļoti primitīvas - atbilstoši tā laika tehnikas attīstībai - pudeles mazgāja ar rokām skārda silēs, etiķetes līmēja ar rokām, tāpat arī aizkorķēja pudeles un pārklāja kakliņus ar laku. …