Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:397916
 
Evaluation:
Published: 23.09.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Not used
Time period viewed: 20th century (1900 A.D. to 1999 A.D.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Reklāmas būtība, tās veidi un mērķi    4
2.  Reklāma kā mārketinga komunikācijas process    6
2.2.4.  Reklāmas veidi    13
3.  Preses izdevumu raksturojums    17
3.1.  Laikraksti    18
3.2.  Žurnāli    20
4.  Preses reklāmas situācija Latvijā    23
5.  Ieskats žurnālā “Sieviete”    29
  Secinājumi un priekšlikumi    34
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    36
Extract

Reklāma kā viens no uzņēmējdarbības veicināšanas elementiem sākot ar 60. gadiem pasaulē ir kļuvusi par svarīgu un izpētes vērtu objektu. Tā mārketinga speciālistiem ir piešķīrusi ne vienu vien papildus pienākumu. Sākot ar 90. gadu sākumu, kad Latvija pārgāja uz brīvo tirgus ekonomiku, šī tēma ir kļuvusi aktuāla arī mūsu valstī – kā sabiedrības, tā uzņēmēju vidū, līdz ar to ievērojami mainot attieksmi vienam pret otru un to savstarpējo sadarbību.
Šī kursa darba mērķis ir pētīt pamatnosacījumus, kas padara tieši preses reklāmu par tik nozīmīgu savstarpējās sazināšanās līdzekli, un rezultātā atklāt tos pozitīvos un negatīvos aspektus, kā arī secināt un izstrādāt priekšlikumus par pašreizējo preses reklāmas situāciju. Jo prese ir viena no svarīgākajiem masu informācijas līdzekļiem, kurā tieši mūsu valstī tiek izvietotas visvairāk reklāmas.
Kursa darba izvirzītā darba mērķa sasniegšanai tiks risināti sekojoši uzdevumi:
1.pamatojoties uz literatūru, konstatēt reklāmas būtību, tās mērķus, kā arī aplūkot reklāmas veidus kā veiksmīgākās reklāmas pasniegšanas iespējas;
2.aplūkot sīkāk reklāmas kā mārketinga procesa elementus, proti, tās avota radīšanas, producēšanas un pārraudzīšanas darbību, kā arī preses reklāmas uzbūves galvenās iezīmes un pircēju psiholoģiskos aspektus, kas veicina reklamējamās preces pirkumu vai arī pakalpojumu izmantošanu;
3.pētīt un analizēt vairākus preses izdevumus, konkrētāk laikrakstus un žurnālus, to priekšrocības un nepilnības tieši preses reklāmas jomā;
4.apskatīt un analizēt preses reklāmas situāciju Latvijā, kā arī aplūkot to izmaiņas reklāmas attīstības laika periodos;
5.konkrētāk aplūkot viena preses izdevuma, proti, žurnāla “Sieviete” raksturojošos rādītājus, kā arī iepazīstināt ar tās reklāmas notiekošajām darbībām;
6.izstrādāt secinājumus un priekšlikumus veiksmīgas preses reklāmas izvietošanai atbilstošos preses izdevumos.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register