Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:883262
 
Evaluation:
Published: 19.04.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  A/S “Latvijas valsts meži’’ mārketinga kompleksa elementu (5P) analīze    4
2.  Akciju sabiedrības “Latvijas valts meži’’ zīmols un zīmolvedība    9
  Secinājumi    10
  Izmantotā literatūra    11
Extract

IEVADS
Lai sasniegtu mārketinga mērķus, ir nepieciešama stratēģija, kura iekļauj dažādus kompleksus pasākumus. Nosaukums „komplekss” atgādina, ka ir jāievēro pareizais līdzsvars starp dažādiem mārketinga elementiem. Klasiskā mārketinga izpratnē mārketinga komplekss (mikss) ir vadīšanas pasākumu kopums, kuru veic organizācijas, lai panāktu vēlamo pircēju attieksmi pret piedāvātiem produktiem. F.Kotlers norāda, ka
mārketinga komplekss ir uzņēmuma instrumentu kopums, ko izmanto, lai īstenotu mārketinga mērķus tirgū. Galvenais mārketinga kompleksa mērķis ir nodrošināt konkurences priekšrocības un iekarot stabilu pozīciju tirgū.
A/S “Latvijas valsts meži” ir viens no lielākajiem Latvijas uzņēmumiem pēc apgrozījuma, tāpēc ir ļoti svarīgi izprast tieši šī veiksmīgā uzņēmuma mārketinga mix elementus.
Darba mērķis: Izveidot Akciju sabiedrības “Latvijas valsts meži” mārketinga mix kompleksu.
Darba uzdevumi:
1. Izprast mārketinga mix elementu būtību un nozīmi uzņēmumos.
2. Veikt LVM mārketinga mix elementu izpēti.
3. Pētīt LVM zīmolu un zīmolvedību.…

Author's comment
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register