Darba mērķis ir izpētīt komunikāciju un lēmumu pieņemšanu A/S „Lauma” materiālu pārdošanas un mārketinga daļā.
Darbā tiks pētītas A/S „Lauma” materiālu pārdošanas un mārketinga daļa, kas ietilpst komercdirektora dienestā un ir tieši pakļauta komercdirektoram.
Jau kopš uzņēmuma pirmsākumiem deviņdesmito gadu sākumā, kad Latvijā valdīja Padomju vara, arī darba metodes komunikācijā un lēmumu pieņemšanā atbilda tā laika politikai un uzskatiem. Laikiem mainoties, parādoties arvien jaunām idejām, rietumvalstu pieredzei un mūsdienīgākai izglītībai, mainījās arī A/S „Lauma” iekšējā un ārējā komunikāciju un lēmumu pieņemšanas stils. Tika pieņemta rietumvalstu pieredze, vadītāju attiecībās ar padotajiem tika izstrādātas dažāds grupas, kurās katra grupa savā starpā komunicējās un pieņem svarīgus uzņēmuma darbībai lēmumus.
Rezultātā katrai darba grupai ir izstrādāts uzdevumu plāns un vadoties no tā tiek pieņemti konkrēti mērķi uzdevumu veikšanai un realizēšanai dzīvē.
Komunikācija un lēmumu pieņemšana organizācijās un A/S ‘’LAUMĀ’’. …