Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,72 (18%)
Discounted price*:
3,27
Purchase
Add to Wish List
ID number:690619
Author:
Evaluation:
Published: 01.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2012.g. - 2013.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Atļaujas mārketinga teorētiskie aspekti    4
1.1.  Atļaujas mārketinga līmeņi    7
1.2.  Atļaujas mārketinga stratēģija klienta piesaistīšanai    9
2.  Atļaujas marketinga programmas novētējums    12
2.1.  Atļaujas mārketinga galveno jautājumu apzināšana    12
2.2.  Atļaujas un klasiskā mārketinga pieeju salīdzinājums    14
3.  Atļaujas mārketinga ietekme uz mūdienu patērētāju    16
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Literatūras saraksts    20
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
1. Atļaujas marketings kā alternatīva, dod patērētājam iespēju pašam no brīvas gribas atsaukties un atļaut piedāvāt sev preces vai pakalpojumus, rezultātā, nodrošinot savstarpējo noderīgo apmaiņu starp pircēju un pārdevēju.
2. Atļaujas mārketinga izplatītājs, mērķtiecīgi izmantojot atļauju visā savā turpmākajā darbībā, darbojas, lai pārorientētos no „atrast pēc iespējas vairāk potenciālo klientu” pieejas uz „pārvērst maksimāli daudz potenciālo klientu par klientiem” pieeju.
3. Atļaujas mārketings ir uz disciplīnu balstīts process, kas jebkuram izplatītājam dod iespēju saņemt vienāda līmeņa uzmanību un efektivitāti no klientiem.
4. Atļaujas mārketinga uzdevums ir iesaistīt patērētāju mārketinga procesā, nepārslēgt uzmanību, iegūt uzticību, netraucēt ar reklāmu, un pateikt viņam attiecīgo informāciju par ko viņš ir ieinteresēts dotajā brīdī.
5. Pastāv pieci atļaujas līmeņi, kas tiek iedalīti nozīmīguma secībā, augstāko no tiem, kuram tiek iedalīta milzīga privilēģija un ievērojams risks, sauc par „intravenozo” līmeni.
6. Atļaujas mārketinga galvenais instruments ir internets, bet klasiskajā tiek izmantoti visi masu mediji: reklāma (TV, radio, drukātie mediji), publicitāte (informācija un viedoklis par produktiem, ko pauž trešās puses), tiešais mārketings (prezentācijas, kuponi, produktu paraugi).
7. Atļaujas mārketings atšķirās no klasiskā mārketinga galvenokārt ar to, ka atļaujas mārketings ir personisks, bet klasiskais mārketings ir tendēts uz masu.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Atļaujas mārketings”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/690619

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register