Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:196433
 
Evaluation:
Published: 03.07.2024.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    5
1.  Biznesa idejas apraksts    6
2.  Nepieciešamo resursu novērtējums    7
3.  Tirgus un konkurentu novērtējums    8
4.  Mārketinga aktivitātes    10
5.  Personāla politika    11
6.  Investīviju plānošana    12
7.  Nepieciešamā budžeta sastādīšana    13
8.  Pašizmaksas aprēķins, cenu veidošanās metode    15
9.  Biznesa plāna finanšu daļas aprēķins    16
9.1.  Naudas plūsma    16
9.2.  Peļņas vai zaudējumu aprēķins    21
9.3.  Bilance    26
10.  Biznesa idejas novērtējums ilgtermiņā    28
  Secinājumi    29
  Priekšlikumi    30
  Izmantotā literatūra    31
  Pielikumi    33
Extract

Biznesa idejas, atrakciju parks “Piedzīvojumu parks”, izveide ir aktuāla, jo Liepājā nav aizpildīta niša, kas piedāvā atrakcijas bērniem skolas vecumā, iekštelpās, pilsētas centrā.
Studiju darba mērķis: balstoties uz teorētiskām zināšanām par uzņēmējdarbības uzsākšanu un finanšu plānošanu, izstrādāt plānu biznesa idejas realizācijai nākamajiem trīs gadiem., plānot resursus, novērtēt iespējamos riskus un pārbaudīt plāna jūtīgumu pret dažādu faktoru ietekmi.
Studiju darba uzdevumi:
• aprakstīt biznesa ideju;
• novērtet vajadzīgos resursus;
• veikt tirgus un konkurentu analīzi;
• noteikt vajadzīgās mārketinga aktivitātes;
• izstrādāt personāla politiku;
• plānot investīcijas;
• sastādīt budžetu;
• noteikt pašizmaksu un cenu;
• veikt finanšu aprēķinus, sastādot naudas plūsmas prognozi, peļņas un zaudējumu prognozi, bilanci.
Uzdevumu veikšanai izmantotas tādas metodes kā: literatūras analīze, datu
apstrāde un analīze, salīdzinošā analīze. Literatūras analīze deva priekšstatu par vajadzīgajiem resursiem un to izmaksām, kā veikt mārketinga aktivitātes, kāpēc tās ir nozīmīgas, kā veidot personāla politiku. Salīdzinošā analīze ļāva novērtēt tirgu, ta iespējas un draudus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register