Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:361347
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 25 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.1.  MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS TEORĒTISKIE ASPEKTI    6
1.2.  Mārketinga stratēģijas būtība un nozīme uzņēmumā    6
1.3.  Mārketinga komunikācijas būtība un loma    7
1.4.  Mārketinga komunikācijas procesa plānošanas un efektivitātes mērīšana uzņēmumā    10
2.  PĒTĀMĀ UZŅĒMUMA UN NOZARES RAKSTUROJUMS    17
2.1.  Nozares raksturojums un attīstības tendences    17
2.2.  Uzņēmuma vispārīgs raksturojums    20
2.3.  Uzņēmuma finanšu stāvoklis    25
3.  BENU APTIEKA ZĪMOLA MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS IESPĒJU IZVĒRTĒJUMS    27
3.1.  Pētījuma metodoloģija    27
3.2.  Mārketinga komunikācijas novērtējums uzņēmumā BENU Aptieka    29
3.3.  Zīmola BENU Aptieka mārketinga komunikācijas pilnveides iespējas    34
  SECINĀJUMI    38
  PRIEKŠLIKUMI    39
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    40
  PIELIKUMI    42
Extract

Mārketinga komunikācijas pilnveide ir būtiska uzņēmuma darbības daļa, kas nodrošina
efektīvu un efektīvu saziņu ar mērķa auditoriju. Tā ir stratēģiska pieeja, kas palīdz uzņēmumam
uzlabot savu vēstījumu saskaņotību, palielināt zīmola atpazīstamību un veicināt pārdošanu.
Mārketinga komunikācijas pilnveide BENU Aptiekā ir ļoti svarīga, lai izceltos farmācijas
nozarē. Tā palīdzēs uzņēmumam veidot uzticamību, palielināt zīmola atpazīstamību, sniegt
informāciju klientiem, iesaistīt un uzturēt esošos klientus, kā arī labāk izprast tirgus tendences.
Mārketinga komunikācijas efektivitāte tiks nodrošināta ar labi izstrādātu stratēģiju, kas ietver
mērķauditorijas analīzi, vēstījumu pielāgošanu, komunikācijas kanālu izvēli un rezultātu
mērīšanu. Šāda pieeja nodrošinās BENU Aptiekai konkurētspēju un veicinās tās ilgtermiņa
panākumus farmācijas nozares tirgū, kas arī nosaka šī darba aktualitāti.
Pētījuma objekts: SIA BENU Aptieka
Pētījuma priekšmets: Mārketinga komunikācija
Pētījuma jautājums: BENU Aptiekā zīmolam ir mārketinga komunikācijas attīstības
potenciāls.
Darba ietvaros autors ir definējis mērķi izvērtēt zīmola BENU Aptieka mārketinga
komunikācijas attīstības potenciālu Latvijas tirgū.
Lai sasniegtu definēto mērķi, autors ir izvirzījis sekojošus uzdevumus:
1. Izpētīt un raksturot mārketinga stratēģijas un komunikācijas teorētiskos aspektus;
2. Izpētīt un raksturot pētāmā uzņēmuma nozari un tās attīstības tendences;
3. Dot uzņēmuma vispārīgu raksturojumu, kā arī raksturot tā saimnieciskās darbības
specifiku; …

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,98 €
Work pack Nr. 1405920
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register