Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:784616
 
Evaluation:
Published: 16.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS PIELIETOJUMS KOMERCDARBĪBĀ    4
1.1.  INTEGRĒTĀS MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJAS SASTĀVDAĻAS    6
1.1.1.  Reklāma    6
1.1.2.  Sabiedriskās attiecības    7
1.1.3.  Tiešā pārdošana    7
1.1.4.  Noieta veicināšana    8
2.  INTEGRĒTĀ MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJA VEIKALA “ŽAGATAS BODE” DARBĪBĀ    11
2.1.  NOIETA VEICINĀŠANA VEIKALĀ ŽAGATAS BODE    12
2.1.1.  Mājas lapas pielietojums noieta veicināšanā    13
2.2.  APTAUJU PAR ŽB PRODUKTU VEICINĀŠANAS AKTIVITĀTĒM REZULTĀTI    14
  SECINĀJUMI    20
  PRIEKŠLIKUMI    21
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    22
  PIELIKUMS    23
Extract

Secinājumi
1. Žagatas Bode ļoti darbojas sabiedrisko attiecību jomā, izmantojot sabiedriskos pasākumus – radošās darbnīcas, konkursus u.c. aktivitātes, kurās piedalīties var ikviens interesents.
2. Veikala Žagatas Bode reklāmas tiek vērstas tieši uz mērķauditoriju – informācija par veikalu tiek pievienota pie tematiskajiem rakstiem žurnālos, līdzīgas nozares veikalu mājas lapās.
3. Noieta veicināšanai Žagatas Bode izmanto cenu atlaides, par kurām informācija pieejama gan veikalā, gan mājas lapā.
4. Mājas lapa Žagatas Bodes komunikācijā ar klientiem ir darbojas kā komunikācijas uzturētājam un saglabātājam – tā piedāvā svaigāko informāciju par veikala aktivitātēm, jaunumiem un piedāvājumu.
5. Noieta veicināšanā Žagatas Bodes mājas lapai ir informatīva loma – apmeklētāji var iepazīties ar informāciju par akcijām un piedāvātajām atlaidēm.
6. Pētījuma rezultāti liecina, ka Žagatas Bodes klienti vēlētos saņemt piedāvājumā vairāk akciju, dažādākus piedāvājumus.
7. Žagatas Bodes klienti mājas lapu apmeklē regulāri, lai iepazītos ar veikala aktivitātēm, pievedumiem veikalā, materiālu piedāvājumiem un citiem jaunumiem.
8. Viens no būtiskākajiem elementiem, kas piesaista gan pastāvīgos, gan jaunos klientus, ir mājas lapas kvalitāte – kvalitatīvi attēli, kopēja noskaņa, dizains, kā arī lejupielādes ātrums.
9. Mājas lapā pieejamā informācija par akcijām un citiem īpašajiem piedāvājumiem lielākoties ir skaidra, saprotama un piesaistoša, tā aicina apmeklēt veikalu.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1359862
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register