Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:138647
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.03.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Z. Freida personības traktējumi psiholoģijā    5
  Personības attīstības faktori    7
  Attīstības īpatnību raksturojums    10
  Psihiskās attīstības faktoru pētīšana    11
  Psihiskās attīstības virzītājspēki    12
  Psihiskās attīstības periodizācija    13
  Psihiskās attīstības kritēriji    13
  Sensitīvā perioda pastāvēšana katrā cilvēka attīstības vecuma posmā    16
  Nobeigums. Vai bērni ir vecāku spogulis ?    17
  zmantotā literatūra    20
Extract

Mūsu sabiedrības nākotne lielā mērā ir atkarīga no tā, cik vispusīgi un profesionāli, kā arī morāli sagatavota būs jaunā paaudze. Tai ne tikai vēl enerģiskāk jāvirza uz priekšu mūsu valsts ekonomika un kultūra, bet jāprot arī dzīvot garīgi bagātu un skaistu personisko dzīvi. Lai vecāki varētu rūpēties par pilnvērtīgu bērna attīstību ģimenē, viņiem jāapzinās audzināšanas mērķis – veidot vispusīgi un harmoniski attīstītu personību. Tas nozīmē, ka prasmīgi jāveic bērna fiziskā, intelektuālā (garīgā), tikumiskā, estētiskā audzināšana un darbaudzināšana.
Fiziskās audzināšanas vispārīgie uzdevumi – nostiprināt veselību, nodrošināt fizisko attīstību, veidot higiēniskās iemaņas, attīstīt kustības, fiziskā un garīgā darba spējas, fiziskās īpašības – veiklību, ātrumu, izturību u.c.; intelektuālās audzināšanas uzdevumi – sekmēt sensorisko (redzes, dzirdes, taustes un citu sajūtu) attīstību, veidot intelektuālās darbības paņēmienus, attīstīt zinātkāri, domāšanu, valodu, sagatavot bērnu skolai; tikumiskās audzināšanas uzdevumi- veidot tikumiskās uzvedības elementārās iemaņas un paradumus, attīstīt tikumiskās jūtas, veidot tikumiskos priekšstatus, izkopt pozitīvas morālās īpašības, veidot kolektīva locekļa iezīmes, cieņu pret darbu, paradumu saudzīgi izturēties pret dabu, rosinot mīlestību uz dzimto vietu, veidot elementārus priekšstatus par mūsu sabiedrības un valsts dzīvi; darbaudzināšanas uzdevumi- iepazīstināt ar pieaugušo darbu, ar tā nozīmi, veidot dažādas darba iemaņas, iesaistīt bērnu pieaugušo darbā, radīt interesi par darbu, veidot bērnam prasmi secīgi veikt dažādas darba operācijas, radīt pozitīvu attieksmi pret darbu un tā rezultātu; estētiskās audzināšanas uzdevumi – attīstīt spēju saskatīt skaisto apkārtnē (dabā, mākslā), veidot estētiskos priekšstatus, prasmi rūpēties par skaisto tuvākajā apkārtnē, iesaistīt bērnu mākslinieciskajā darbībā (zīmēšanā, aplicēšanā, veidošanā, dziedāšanā, muzicēšanā), radīt interesi par dažādiem mākslas veidiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register