Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:626380
 
Evaluation:
Published: 05.07.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
  TEORIJAS APSKATS UN ANALĪZE    3
1.  Reklāma    6
1.1.  Reklāmas koncepcija    6
1.2.  Reklāmas nozīme    6
1.3.  Reklāmas ietekme uz skatītājiem    7
2.  Bērni kā reklāmas tēli    9
2.1.  Bērna tematizējums    9
2.2.  Bērna attīstības psiholoģija    10
3.  Ētika reklāmā    11
3.1.  Koncepcija un nozīme    11
3.2.  Ētikas normas reklāmās, to ievērošana    12
3.3.  Ētikas normu pārkāpšanas sekas    13
  PĒTĪJUMA METODES UN IZLASES APRAKSTS UN PAMATOJUMS    15
1.  Reklāmas avotu – televīzijas kanālu izvēles pamatojums    15
2.  Kontentanalīzes jeb satura analīzes un kvantitatīvā novērojuma raksturojums    15
  PĒTĪJUMA REZULTĀTU APKPOJUMS UN REZULTĀTU ANALĪZE    18
1.  Bērna tēla izmantojums televīzijas reklāmās    18
2.  Reklāmu ar bērniem translāciju apskats    19
3.  Kvantitatīvie rādītāji    20
4.  Reklāmas tēlu un elementu savstarpējā mijiedarbība    22
5.  Ētikas normu pārkāpumi Latvijas televīzijas reklāmās    23
  NOBEIGUMS    25
  IZMANTOTO INFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    25
Extract

NOBEIGUMS
Kursa darba mērķis bija noskaidrot Latvijas televīzijas reklāmās, kur bērni tiek izmantoti kā reklāmas tēli tiek pārkāptas vispārpieņemtās ētikas normas. Lai izvirzītais mērķis tiktu sasniegts tikta veikta reklāmu uzskaitīšana un analizēšana. Darba autore uzskata, ka izvirzītais mērķis ir sasniegts jo apkopojot iegūtos rezultātus secināja, ka Latvijas televīzijas kanālu translētajās reklāmās, kurās piedalās bērni, viss atbilst ētikas normām un iespējami pārkāpumi netika konstatēti.
Turpmāk veicot tamlīdzīgus pētījumus ir jārēķinās, ka iegūtos datus savstarpēji būs grūti salīdzināt, jo kontentanalīze jeb satura analīze kā pētniecības metode, lai arī sniedz iespēju pilnvērtīgi izprast reklāmas saturu un to vēstījumu, ir diez gan problemātiska, jo ir grūti noteikt vispārpieņemto ētikas normu pārkāpumus balstoties vienīgi uz teoriju. Turpmāk izstrādājot šādus pētījumus būtu nepieciešams veikt dziļās intervijas ar ekspertiem kā arī veidot fokusa grupu intervijas.
Kursa darba galvenie secinājumi ir sekojoši:
• Latvijas reklāmas televīzijā translētajās reklāmās, kurās bērni tiek izmantoti kā reklāmas tēli, netika konstatēti iespējami ētiskie pārkāpumi
• Kopumā tika apskatītas 5064 reklāmas, kuras 870 (16%) bija reklāmas, kur tiek izmantots bērna tēls, kas ir salīdzinoši liels rādītājs, lai varētu analizēt iespējamos ētikas pārkāpumus.
• Lai arī ētiskie pārkāpumi reklāmās ar bērniem netika konstatēti, niecīga daļa, proti, 2-3 reklāmas balansēja uz ētikas normas robežas.
• Brīvdienās reklāmu skaits palielinājās par 27%, līdz ar to bērnu izmantojums reklāmās arī attiecīgi palielinājās, tādējādi palielinot iespējamo ētisko normu pārkāpuma risku.
• Ne tikai bērna tēls, bet arī ar to saistītie elementi (objekti, tehniskie elementi un attēlojums, padara reklāmu efektīgāku.
• Reklāmas, kurās bērni tiek izmantoti kā tēli, kanālos TV3, LTV1, PBK UN LNT tiek translētas līdzīgā daudzumā (manāma vien 5% atšķirība)
• Reklāmu saturs iepriekš uzskaitījos kanālos, kur bērni tiek izmantoti kā reklāmas tēli atšķiras vien par 2%. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,48 €
Work pack Nr. 1361591
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register