Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:732597
 
Evaluation:
Published: 22.01.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Organizatoriskās kultūras teorētiskie aspekti    4
1.1.  Organizatoriskās kultūras izpētes metodes    4
1.2.  Denisona modelis    4
1.2.1.  Misija (stabilitāte un ārējais fokuss)    5
1.2.2.  Saskaņotība (stabilitāte un iekšējais fokuss)    5
1.2.3.  Iesaistīšanās (elastība un iekšējais fokuss)    6
1.2.4.  Pielāgojamība (elastība un ārējais fokuss)    6
1.2.5.  Rezultātu apkopojums    6
2.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” organizācijas kultūras izpēte un analīze    7
2.1.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” vispārīgs raksturojums    7
2.2.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” piedāvātās iespējas    7
2.3.  Biedrības „Nākotnes Salaspils” logo    8
2.4.  Anketēšanas datu analīze    8
  Secinājumi    12
Extract

SECINĀJUMI
1. Neeksistē nevienas organizācijas, kurā nav organizatoriskās kultūras. Organizatoriskā kultūra it kā iet cauri organizācijai, izpaužas organizācijas darbinieku veiktajā darbā, padoto savstarpējās attiecībās un attieksmē pret savu organizāciju.
2. Ikvienas organizācijas kultūru var klasificēt pēc šādām pazīmēm: varas distance, individuālisms/kolektīvisms, maskulīnisms/ feminisms, izvairīšanās no noteiktības un ilgtermiņa orientācija.
3. Pētot organizācijas kultūru, pašu organizāciju var uztvert kā sociālo vienību, kurai pietrūkst tehnisko, tehnoloģisko un profesionālo īpašību, bet organizācijas kultūru var izskatīt kā personību, jo kultūras nesējs ir cilvēks, organizācijas darbinieks.
4. Organizācijas kultūra ir organizācijas stratēģijai un mērķim atbilstošs, ar individuālajiem komandas locekļu mērķiem saskaņots ideoloģisks priekšstats par vērtībām, pārliecību, nostādni, ticību, attieksmi, atbilstību sociālajām normām.
5. Atkarībā no organizācijas kultūras izpētes modeļa un pētījumu mērķiem, pētnieki izstrādāja atšķirīgus paņēmienus un metodes tās analīzei un novērtēšanai.
6. Denisona modelis balstās uz četru galveno korporatīvās kultūras un vadības īpašību novērtējumu: misija, pielāgošanās spēja, iesaistīšanās, saskaņotība. Katru no šīm īpašībām tālāk iedala trijās īpašībās (rādītājos), tādēļ šī modeļa ietvaros tiek vērtēti tikai 12 parametri.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1376085
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register