Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:307716
 
Evaluation:
Published: 29.11.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Produkta raksturojums    5
1.1.  Produkta definējums    5
1.2.  Produkta īpašības un īpatnības    5
1.3.  Vajadzības un vēlmes, ko produkts apmierina    6
1.4.  Tipiskās patērētāju grupas    7
1.5.  Faktori produktu izveidei    7
2.  Industrijas analīze    9
2.1.  Nozares vispārējs raksturojums    9
2.2.  Industrijas robežas    9
2.3.  Iekļūšanas un izkļūšanas barjeras    10
2.4.  Patērētāju pārslēgšanās iespējas    10
2.5.  Svarīgākie resursi    10
2.6.  Veiksmes faktori    11
2.7.  Tradīcijas valstī, reģionā    11
2.8.  Industrijas attīstības fāze, perspektīvas    11
2.9.  Valsts politika, regulējums nozarē    12
3.  Konkurence    13
3.1.  Nozares struktūra un industrijā darbojošie spēki    14
3.2.  Potenciālā konkurence    17
4.  Statistisko datu analīze    17
4.1.  Efektivitātes rādītāji    18
4.2.  Darba samaksa nozarē    19
5.  Iespēju un draudu analīze    19
  Secinājumi    21
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    22
Extract

Secinājumi
Pētot šo industriju tuvāk autore nonāk pie secinājuma, ka biškopības nozarei Latvijā ir kur augt, un vienīgā problēma kapēc medus patēriņš valstī nav tik liels ir tāpēc, ka tas netiek reklamēts. Lai veicinātu biškopības produkcijas popularitāti ir jāpublicē raksti par produktiem dažādos medijos. Kad biškopības sezona ir beigusies un patērētājiem ir pieejams visplašākais produkcijas klāsts, un ir nepieciešams stiprināt imunitāti ir jāveido medus produktu degustācijas.
Lai turpinātu ģimenes tradīciju, no sākuma iespējams būtu prātīgāk bišu saimes iegādāties pakāpeniski, lai nebūtu lieli izdevumi, vai sliktākā gadijumā zaudējumi. Bet noteikti, ka jāpalielina bišu saimju daudzums, lai būtu iespēja pārdot vairāk medus produktus. Liels šķērslis būtu medus reklamēšana, jo tie ir lieli naudas izdevumi, un reklāma prasa laiku.
No vienas puses pozitīvs aspekts ir arī lielais konkurents SIA”Vinnis” , jo medus produktu pārpalikumu gadijumā, to var pārdot uzņēmumam, protams, iepirkuma cena ir zema, bet tas ir viens no variantiem. (sliktākajiem gan)

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register