Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:175249
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.06.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Īss uzņēmuma apraksts    4
2.  SIA „MicroDot” ārējās vides analīze    5
2.1.  Tieši ietekmējošā ārējā vide    5
2.1.1.  Patērētāji    5
2.1.2.  Konkurenti    6
2.1.3.  Piegādātāji    9
2.1.4.  Likumdošana un valsts regulēšana    9
2.1.5.  Sabiedriskās organizācijas    10
2.2.  Netieši ietekmējošā ārējā vide    10
2.2.1.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    10
2.2.2.  Sociālkultūras attiecības    13
2.2.3.  Valsts politika    14
2.2.4.  Zinātnes un tehnikas attīstība    15
2.2.5.  Starptautiskās attiecības    16
3.  SIA „MicroDot” iekšējās vides analīze    17
3.1.  Organizācijas mērķi    17
3.2.  Darbinieki un struktūra    17
3.3.  Darba kultūra    18
3.4.  Tehnoloģija    19
4.  Uzņēmuma situācijas (SVID analīze)    20
5.  Komunikācijas sistēmas analīze    22
6.  Plānošanas sistēmas analīze un priekšlikumu izstrādāšana    23
7.  Darbinieku motivēšanas analīze un priekšlikumu izstrādāšana    28
8.  Kontroles sistēmas analīze un priekšlikumu izstrādāšana    30
9.  Secinājumi un priekšlikumi    32
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    34
Extract

ĪSS UZŅĒMUMA APRAKSTS

1990. gada beigās Sakaru ministrija nolēma izdot laikrakstu, lai ar tā starpniecību informētu sabiedrību par sakaru nozarē notiekošo. Un tā 1991. gada janvārī, barikāžu laikā, pēc 51 gada pārtraukuma Latvijas sakarnieku saimei atkal bija savs izdevums - neliela, 16 lappušu avīzīte “Sakaru Vēstis”. Līdz 1994. gada maijam “Sakaru Vēstis” dzīvo, raksta, cenšas risināt problēmas, meklēt atbildes uz dažādiem jautājumiem. Taču pēc Sakaru ministrijas likvidēšanas un lielām izmaiņām nozares vadošajos uzņēmumos avīzi slēdza. Tas stimulēja avīzes “Sakaru Vēstis” radošo komandu meklēt citus ceļus. Tāpēc tika nodibināta firma SIA “MicroDot”, kuras galvenais uzdevums bija izdot un izplatīt žurnālu par modernām komunikācijām. Toreiz tā nosaukums bija tāds pats kā avīzei - “Sakaru Vēstis”. Žurnāls iznāca reizi ceturksnī un atspoguļoja galvenokārt sakaru nozares notikumus. “Sakaru Vēstis” Latvijā tā arī nekļuva populārs, to pazina galvenokārt tikai sakarnieki. Pusotra gada laikā sakaru un informatizācijas tehnoloģiju nozare strauji attīstījās un reorganizējās, radās jaunas firmas, daudziem sakarniekiem un speciālistiem, kas pirms tam piedalījās sakaru aparatūras ražošanā un apkalpošanā, pārejot strādāt privātajās firmās, bija jāapgūst daudz kas jauns. Tāpēc varētu teikt, ka nozares darbinieku intereses strauji paplašinājās. Žurnāla veidotāji saprata, ka viņu izdevums vairs īsti neatbilst tā laika prasībām un, lai piesaistītu jaunus lasītājus, nolēma izdot modificētu izdevumu ar jaunu, vairāk aptverošu nosaukumu, modernu dizainu, jaunām tematiskajām nodaļām. Un tā kopš 1996. gada pavasara četras reizes gadā iznāk žurnāls “Sakaru Pasaule” –žurnāls par modernām telekomunikācijām.
Žurnāla „Sakaru Pasaule” pamatuzdevums ir izglītot sabiedrību, sagatavot to nākotnes tehnoloģijām, jo bez tām nav iedomājama darījumu pasaule un arī mūsu ikdienas dzīve. Tādējādi „Sakaru Pasaules” lasītāji iegūst informāciju ne tikai par jaunākajām tehnoloģijām un aparatūru, bet arī prasmi pareizi izmantot to savā un sabiedrības labā, likt lietā nozares attīstības prognozes, paplašinot gan personisko, gan profesionālo apvārsni.
Produkta (žurnāla) ienesīgums ir minimāls. Latvijā izdot specializētos žurnālus ir ļoti grūti, jo Latvija ir maza valsts, līdz ar to arī mazāks mērķauditorijas skaits, jo ne visi Latvijas iedzīvotāji interesējas par konkrēto nozari. Žurnāls “Sakaru Pasaule” raksta par IT&T tehnoloģiju nozari. Žurnāls ir profesionāls, līdz ar to arī to lasa tikai speciālisti un cilvēki, kas interesējas par šo nozari profesionālā līmenī. Ja žurnāls būtu paredzēts plašākai auditorijai, t.i. žurnāla tematika būtu saprotama jebkuram lasītājam un tas būtu vairāk izklaidējošs, nekā izglītojošs, tad uzņēmums vairs nepildītu savu misiju, līdz ar to arī zaudētu savu reputāciju pastāvīgo lasītāju acīs. Tādējādi var apgalvot, ka pildot savu misiju, uzņēmumam ir ļoti grūti gūt peļņu.
2. SIA „MICRODOT” ĀRĒJĀS VIDES ANALĪZE


Organizācijas ārējā vide ir tie organizācijas funkcionēšanas nosacījumi un faktori, kas izveidojas samērā neatkarīgi no tās vadīšanas sistēmas un var tieši vai netieši ietekmēt organizācijas darbību.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1156914
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register