Secinājumi
Uzņēmums cenšas ievērot visus ētikas kodeksa pamatprincipus, kā būt godīgam un taisnīgam pret klientiem, vienmēr ja radušies konflikti ar klientiem, risina tos ar individuālu pieeju katram, kompensē zaudējumus un piešķir papildus bonusus, radot klientam pozitīvas emocijas par kompāniju. Pret darbiniekiem izturas ar cieņu, uzklausa un nekad nerīkojas negodīgi. Pie komunikācijas ētikas un savstarpējām attiecībām būtu jāpiestrādā, lai nojauktu šīs darba dalīšanas barjeras kā “ofisa darbinieks” un “noliktavas darbinieks”, veidojot kopējus ārpus darba pasākumus (sporta spēles u.c.), kā arī mainot sapulču struktūru. Kā daudzi lieli uzņēmumi arī cenšas uzsvērt (medijos, soc. tīklos) savus no ētikas viedokļa pozitīvos darbus tēlu spodrināšanai, kā ziedojumi, atbalsti, sponsorēšana utt. Analizējot šo uzņēmumu rupjas ētikas normu pārkāpumus nemanīju, protams izņemot atsevišķu darbinieku rīcību pret sūtījumiem. Bet domāju lielos uzņēmumos, lai arī cik vadība strādātu ar darbiniekiem un mācītu ētikas pamatprincipu ievērošanu, vadītu apmācības, tāpat būs darbinieki, kas pretosies sistēmai un apzināti vai neapzināti bojās uzņēmuma tēlu, bet tas ir tikai mans subjektīvais viedoklis.
…