Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:127583
 
Evaluation:
Published: 16.06.2014.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  BIZNESA PLĀNS, TĀ MĒRĶI UN FUNKCIJAS    5
1.1.  KAS IR BIZNESA PLĀNS    5
1.2.  MĒRĶI    6
1.3.  FUNKCIJAS    7
2.  BIZNESA PLĀNA SASTĀVDAĻAS    8
2.1.  PRODUKTA VAI PAKALPOJUMA APRAKSTS    8
2.2.  ESOŠĀS TIRGUS SITUĀCIJAS IZPĒTE UN KONKURENTU ANALĪZE    9
2.3.  RISKU NOVĒRTĒJUMS    11
2.4.  MĀRKETINGA PLĀNS    12
2.5.  NEPIECIEŠAMO RESURSU UZSKAITĪJUMS    13
2.6.  FINANŠU APREĶINI UN PROGNOZES    14
  NOBEIGUMS    16
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    17
Extract

NOBEIGUMS
Biznesa plāns ir iecerētās vai uzsāktās uzņēmējdarbības apraksts, kas ietver informāciju par uzņēmējdarbības mērķiem, produkciju vai pakalpojumiem, tirgus stratēģiju, vadīšnas un darbības organizēšanas struktūru, ražošanas procesu, finansu vajadzībām un rezultātiem. Biznesa plāni ir mainīgi un tajos pastāvīgi kaut kas ir jāmaina un jāpielāgo. Tā sagatavošana ir pakāpenisks process, jo pieņēmumi un prognozes, ko šie pieņēmumi izraisa, ir pastāvīgi jāprecizē no jauna, līdz ar to biznesa plāna izstrāde nekad īsti nebeidzas, tas tiek pielāgots gadu no gada. Biznesa plāns ir uzņēmējdarības izmēģinājums uz papīra, kā rezultāta var apzināt, vai iecerētā ideja būs dzīvotspējīga vai nē. Viena no svarīgākajām biznesa plāna sastāvdaļām ir mēŗku izvirzīšana, jo, lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties savā jomā tam ir jānosaka konkrēti mērķi. Produkta vai pakalpojuma apraksts ietver produkta vai pakalpojuma atšķirības, priekšrocības un trūkumus attiecībā pret jau esošajiem produktiem vai pakalpojumiem komerctirgū. Produkta vai pakalpojuma aprakstam jābūt skaidram un saprotamam. Konkurentu analīzē nepieciešams raksturot nozīmīgākos konkurentus un to produktus vai pakalpojumus. Kā arī uzņēmumam ir nepieciešams mārketinga plāns, pēc kura vadīties pieņemot stratēģiskus lēmumus. Katram procesam un darbībai ir nepieciešami resursi, lai īstenotu uzņēmuma politiku un nospraustos mērķus, īstenotu patērētāju vēlmes un prasības pret produktu vai pakalpojumu. Uzņēmumā ir jābūt izveidotiem amata aprakstiem, kuros nosaka darbinieku kompetenci, prasmi un pieredzi, kā arī izglītības atbilstību noteiktajām uzņēmuma prasībām. Finansu plānošana ir nepieciešama, lai prognozētu pārdošanas apjomu un plānotos ienākumus, kas palīdzēs uzņēmumam veiksmīgi attīstīties.
Cītīgi izstrādātu biznesa plānu var salīdzināt ar stingriem, drošiem mājas pamatiem. Bez pamatiem māju nevarētu uzbūvet. Bez biznesa plāna nevar uzsākt savu biznesu. Divtik rūpīgi izvērtētas visas biznesa plāna pozīvijas ir stingrs pamats uzņemēja nākotnei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register