Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:709904
 
Author:
Evaluation:
Published: 08.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Būvuzņēmuma jaudas    6
  Būvuzņēmuma ieņēmumi, peļņa rentabilitāte    9
  Ieņēmumi (Aie)    9
  Peļņa (P) un tās veidi    9
  Rentabilitāte (R)    10
  Pamatlīdzekļu (PL) normatīvais kalpošanas laiks un amortizācijas normas    13
  Pamatlīdzekļi    13
  Amortizācija    14
  PL amortizācijas normas    14
  Būvfirmas PL struktūra    14
  PL nolietojums un PL vērtības    15
  Dzīvojamās mājas projekta risinājuma raksturojums    16
  Platību bilance    16
  Būvniecības apjomi    16
  Dzīvojamās ēkas plānojamā risinājuma rādītāji    17
  Dzīvojamās ēkas konstrukciju risinājumu rādītāji    17
  Ēkas apdares raksturojums    18
  Darbietilpība ēkas būvei    18
  Galveno materiālu patēriņš    19
  Investīciju efektivitātes rādītāju aprēķins    20
  Izmantotā literatūra    26
Extract

Nevienam vairs nav noslēpums, ka tirdzniecības centri un dažādi maxi marketi aug kā sēnes rudenī. Nupat atvērās pirmais hipermarkets. Pamazām „no modes“ iziet parastie mazie veikaliņi, kur pārdevējs pazīst klientu un kur klients pazīst pārdevēju, bet tirdzniecības centri palielinās ar katru brīdi. Taču mēs jau neesam ne pirmie un ne pēdējie, kuri iepazīstas ar šo problēmu (mazo pašmāju veikaliņu slēgšanu) vai ar iespēju pilsētai attīstīties, „iet laikam līdzi“ un neatpalikt.
Piemēram, Ziemeļamerika. Lielveikali šeit ir būtiski mainījuši iepirkšanās sistēmu, līdz ar to cilvēku dzīvesveidu un pilsētu attīstību. Par īpašu lielveikalu paveidu tiek uzskatīta „Lielā kaste“ (Big-box) – vienstāvīga, liela apjoma un augstuma telpa, celta noliktavu konstrukcijās. Šie lielveikali parasti ir globālo kompāniju tīklu sastāvdaļa un platības amplitūda ir no 500 m2 līdz 15 000 m2 atkarībā no pārdodamā ražojuma. Jāuzsver, ka šīs platības attiecas uz atsevišķiem veikaliem, ne uz tirdzniecības centriem, kur ir vairāki veikali, taču piedāvātā prece šajos lielveikalos sniedzas pat līdz 20 m augstumam, kas bieži vien ir visas telpas augstums. Un par spīti tam, ka lielveikali ir neparocīgi pieejami ar sabiedrisko transportu un apkārtne izveidota ar minimāu labiekārtojumu gājējiem, kā arī tam, ka to atrašanās vieta dominē lielo un galveno maģistrālu tuvumos, labi saredzamās vietās, lielveikali ir populāri un atbalstīti ne vien no pircēju, bet arī no pašvaldības ir pieņēmušas lielveikalu attīstību, jo tie ienes nodokļus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register