Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:738645
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  SIA „SPORTLAND” cenu politikas mērķi. Tirgus tips, kurā uzņēmums realizē savu produkcija    3
1.1.  Uzņēmuma raksturojums    3
1.2.  Uzņēmuma kopējie mērķi    3
1.3.  Mārketinga mērķi    4
1.4.  Cenu politikas mērķi    4
1.5.  Tirgus tips, kurā SIA SPORTLAND realizē savas preces, tā iezīmes    5
2.  SIA SPORTLAND cenu politikas vide, cenu veidošana un cenu lēmumu pieņemšanas ietekmējošie faktori    6
3.  Uzņēmuma SIA „SPORTLAND” produkcijas elastība atkarībā no cenas    8
4.  Cenu veidošanas metode uzņēmumā SIA „SPORTLAND”    9
5.  Cenu veidošanas taktikas un stratēģijas uzņēmumā SIA ”SPORTLAND”    9
Extract

SPORTLAND International Group AS ir starptautisks uzņēmums, kurš ir dibināts 1997. gadā un tas ir pārstāvēts Igaunijā, Krievijā, Lietuvā, Somijā un arī Latvijā. SIA SPORTLAND piedāvā pasaulē vadošo sporta preču zīmolu produkciju veikalu tīklos SPORTLAND un 100% Sports.
Uzņēmuma pamatprodukti ir: Nike, Adidas, Puma, Reebok, Converse, Sketchers, AND1 apavi, apģērbi un aksesuāri, Rossignol, Fischer, Atomic slēpes, Trek, Classic velosipēdi, Speedo peldkostīmi un aksesuāri, Nortland, Lafuma tūrisma preces un plašs citu preču klāsts. Veikali izceļas ar īpašo dizainu, plašo preču klāstu un īpašo attieksmi pret klientiem.

1.2 Uzņēmuma kopējie mērķi.
1.Palielināt attīstības tempus. Uzņēmumam palielinās attīstība visai strauji, iegādājoties aizvien jaunas tirdzniecības vietas, kur tiek realizēta produkcija. SIA SPORTLAND intensīvi meklē jaunus darbiniekus – pārdevēju konsultantu un noliktavas pārziņu amatos.
2.Palielināt peļņu. To uzņēmums veic dažādos veidos. Piemēram, likumsakarīgi, palielinoties tirgus daļai, palielinās ieņēmumi. Vai arī, prece no piegādātājiem tiek iegādāta lielos daudzumos, tādējādi uzņēmums gūst labas atlaides, un, pārdodot par ierasto cenu, gūst lielāku peļņu. Pasūtīt lielos daudzumos SIA SPORTLAND var atļauties tikai dēļ lielās tirgus daļas. Sinerģijas efekts. Visi faktori ir viens otram piesaistīti.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1169266
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register