Pētījuma objekts ir sabiedrība ar ierobežotu atbildību “Līne”. Uzņēmums atrodas Rēzeknes raj. Ozolmuižas pagastā. SIA “Līne” darbojas tirdzniecības nozarē, tirgo pārtikas un nepārtikas preces. Tas ir mazumtirdzniecības uzņēmums. Mazumtirdzniecība ir ļoti svarīga mūsu dzīvē. Katrs cilvēks saskaras ar mazumtirdzniecību un jo labāk iet mazumtirdzniecībā, jo labāka ir ekonomiska stabilitāte.
Savā darbības gaitā SIA “Līne” izmanto uz pieprasījumu un uz konkurenci orientētu cenu politiku.
Izmantojot uz pieprasījumu orientētu cenu politiku uzņēmums vairumā iepērk tādas preces pēc kuram ir lielāks pieprasījums. Pielietojot šo metodi SIA “Līne” balstās uz pagātnes datu prognozēm tas ir, redzot kāds bija pieprasījums pagatnē nosaka nākotnes pieprasījumu. Uzņēmums izmanto “zāles, sakņu pētijuma metodi” tas nozīme zemāka tirdzniecības personāla aptauja ( pārdevēju aptauja ). Pārdevējas dod informāciju īpašniekiem par to, cik cilvēku bija neapmierināti ar preces pārdošanas cenu, kāds bija preces noiets vai tika pārdods viss konkrētas preces daudzums u.c..…