Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • CRM (Customer Relation Management – Klientu attiecību vadība) pielietojums un nepieciešamība mazumtirdzniecības (loģistikas, ražošanas) uzņēmumos Latvijā

     

    Research Papers11 Business, Management

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:271224
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.09.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Klientu attiecību pārvaldīšana    3
2.  Mazumtirdzniecība Latvijā    6
  Secinājumi un priekšlikumi    7
  Izmantotā literatūra un avoti    8
Extract

CRM izmantošana
Pēdējos gados interneta videi ir bijusi liela ietekme uz uzņēmējdarbību un lojālu attiecību nostiprināšanu. Līdz ar tehnoloģiju attīstību, kas ietver datorus un mobilās ierīces, biznesa vadība ir ievērojami uzlabojusies. Mūsdienās tehnoloģiskās ierīces pierāda, ka ir viens no efektīvākajiem saziņas līdzekļiem starp cilvēkiem (Stefanov, Varbanova, Stefanova & Ivanov, 2023, 785)
Biznesa vidē ir jātiek galā ar lielu informācijas apjomu, kas nozīmē lielu daudzumu elektronisko un papīra dokumentu apstrādi. Šī iemesla dēļ tiek izgatavotas lietojumprogrammas, lai uzlabotu uzņēmumu darbības, mārketinga vadību, attiecības starp klientiem – uzņēmumiem. Uzņēmuma galvenais uzdevums ir piesaistīt jaunus klientus un tos noturēt ilgtermiņā. Lai šajos uzdevumos uzņēmumam būtu vieglāk un efektīvāk strādāt, tiek radītas inovatīvas programmatūras klientu attiecību pārvaldīšanai jeb CRM (turpmāk - CRM). CRM sistēmas izmanto, lai uzlabotu vadību un radītu labākas kvalitātes un ilgstošas attiecības ar klientiem.. CRM galvenokārt izmanto uzņēmumi un organizācijas, kuras galvenais mērķis ir atvieglot attiecību vadīšanu ar pašreizējiem un potenciālajiem klientiem. CRM sistēmas palīdz uzņēmumiem mijiedarboties ar klientiem izveidojot profilu datu bāzi. Pateicoties CRM lietojumprogrammām, iespējams palielināt pārdošanas apjomus, uzlabot attiecības ar klientiem kā arī uzlabot informācijas apmaiņu starp darbiniekiem, kā arī samazināt izmaksas. (Stefanov u.c, 2023, 786)

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1407501
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register