Autors ir izvēlējies darbā aplūkot darba motivāciju un samaksas organizācijas būtību pakalpojumus sniedzošā uzņēmumā.
Aplūkojamais uzņēmums ir mazs – tajā ir nodarbināti 7 cilvēki.
Uzņēmums ir specializējies konkrēta viena produkta realizācijā un veic pēc tam klientu apkalpošanu, šī pārdotā produkta uzturēšanu, servisu.
Klienti pēc savas darbības sfēras, uzņēmējdarbības formas ir ļoti dažādi. Ir klientu kategorija, kuri izmanto tikai šī uzņēmuma sniegtos pakalpojumus produkta uzturēšanā, pašu produktu iegādājoties no citiem piegādātājiem.
Tāpēc apskatāmajā uzņēmumā galvenais uzsvars ir likts uz ilgstošu sadarbību ar klientu. Līdz ar to būtiski atšķiras darba motivācija šai uzņēmumā.…