Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:336322
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.02.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Ekonomisko izmaiņu ietekme uz darbinieku motivāciju    4
2.  Krīzes situācija un darbinieki    5
3.  Galvenie motivācijas aspekti, instrumenti    6
  Secinājumi    8
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    10
Extract

Ekonomiskā krīze ir ekonomiskās aktivitātes samazināšanās, kas atstāj iespaidu gan uz tautsaimniecību kopumā, gan uz lielāko daļu sabiedrības, kā, piemēram, atlaišana no darba. Krīze sākas tad, kad valsts ekonomika sasniegusi augstāko līmeni, un beidzas tad, kad valsts ekonomika ir pārvarējusi zemāko līmeni.
Šobrīd gan sabiedrība, gan masu mediji dzīvo ap krīzi, krīze ir galvenā ziņa laikrakstos un galvenais cilvēku sarunu temats. Gandrīz katru cilvēku nodarbina domas par to, kas gan būs tālāk. Krīzes apstākļos darbinieki bieži izjūt drūmu noskaņu, spriedzi un nedrošību. Cilvēkiem tiek samazinātas algas, darba vietās tiek samazinātas štatu vietas. Kaut arī no darba tiek atlaista daļa darbinieku un darba komanda ir samazinājusies, tomēr veicamie darba pienākumi paliek un tie jāpilda paliekošajiem darbiniekiem. Ar mazāk darba resursiem ir jāpaveic daudz vairāk. Kā motivēt palikušos darbiniekus strādāt tā, lai sasniegtu mērķus un lai darbs tiktu paveikts kvalitatīvi un savlaicīgi?
Vadītāji un darbinieki turpina strādāt ar cerību, ka darba vietas nezudīs un uzņēmums netiks likvidēts. Šāda veida situācija cilvēkiem nesniedz motivāciju, bet gan nomāc un uztrauc, tādējādi arī viņu veicamais darbs var būt mazāk produktīvs.
Vadītājam nākas domāt par budžetu, kā paaugstināt darba efektivitāti, samazināt izmaksas, kā arī par citiem veicamiem uzdevumiem. Vadītājiem ir jārisina jautājums - kā motivēt darbiniekus apstākļos, kad tiek veikta štatu vietu un algas samazināšana? Pastāvošajā ekonomikas situācijā nevar vairs izmantot ierastos motivēšanas paņēmienus – prēmijas un algu pielikumus, tādēļ ir jārod jauni risinājumi – kā motivēt darbiniekus?
Tēma ir aktuāla, jo ir svarīgi zināt kā motivēt darbiniekus, kuri ir iedarbīgākie motivēšanas veidi pastāvošajā ekonomikas krīzes laikā.
Referāta mērķis ir noskaidrot kā motivēt darbiniekus krīzes laikā.
Referāta uzdevumi:
1. Izpētīt dažādas teorijas un izveidot konceptuālu priekšstatu par darbinieku motivēšanu krīzes laikā.
2. Savākt un apkopot empīrisko materiālu par krīzes ietekmi uz darbinieku darba spējām, darbinieku motivāciju krīzes laikā, par iedarbīgākajiem motivēšanas veidiem, pielietojot empīriskās pētniecības metodes – teksta satura analīze, novērošana.
3. Izvērtēt apkopoto informācijas materiālu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1114940
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register