Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:426493
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.12.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Motivācijas teoriju apskats    4
1.1.  Kas ir motivācija    4
1.2.  Maslova „vajadzību hierarhija”    5
1.3.  Hercberga „divu faktoru teorija”    8
1.4.  V.Vrūma „sagaidāmības teorija”    11
2.  Stockmann kompānijas apraksts    14
2.1.  Stockmann kompānijas apraksts un vēsture    14
2.2.  Stockmann biznesa filozofija    15
2.3.  Stockmann pārdevēju motivēšanas metodes    17
3.  Anketēšanas rezultātu analīze    20
3.1.  Darbinieku motivācijas stiprās un vājās puses saistībā ar veicamo darbu    20
3.2.  Darbinieku motivācijas stiprās un vājās puses saistībā ar samaksas sistēmu un izaugsmi    23
3.3.  Darbinieku motivācijas stiprās un vājās puses saistībā ar vadību    25
  Secinājumi un priekšlikumi    27
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    28
  Pielikumi    29
Extract

Šī kursa darba mērķis ir izanalizēt Stockmann universālveikala vienas nodaļas darbinieku motivācijas stiprās un vājās puses. Noskaidrot cik veiksmīgi darbinieku motivēšanas politika darbojas Stockmann universālveikalā. Tā kā Stockmann universālveikalā strādā dažādu līmeņu vadošie un padotie darbinieki, tad motivācijas politika katram no šiem līmeņiem ir atšķirīga. Darba Autori šī kursa darba ietvaros centās izanalizēt tieši padoto – pārdevēju motivēšanas politiku.
Tā kā Uzņēmuma viens no galvenajiem mērķiem ir pastāvīgi pārspēt savus konkurentus tieši pircēju apkalpošanas jomā, tad, pēc Autoru domām, pārdevēju motivēšanas politikai ir ļoti liela nozīme uzņēmumā, jo pārdevējs atrodas vistuvāk pircējam, ieklausās pircēja vajadzībās un nekavējoties piedāvā īsto preci. Labai pircēju apkalpošanai ir nepieciešama pozitīva un cilvēcīga pieeja, vēlme pakalpot un elastība, lai panāktu tādu pircēju apkalpošanas līmeni ir nepieciešams pārdevējs ar augstu motivācijas līmeni un vēlmi strādāt uzņēmuma labā.
Kursa darba ietvaros tika veikta uzņēmuma vienas nodaļas darbinieku anketēšana, kuras mērķis bija noskaidrot cik motivēti darbinieki ir strādāt šinī uzņēmumā un kādas ir šo darbinieku motivācijas stiprās un vājās puses. Apkopojot šos datus tika iegūta informācija, izdarīti secinājumi un izvirzīti ieteikumi, kā uzlabot darbinieku motivēšanas politiku Stockmann universālveikalā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register