Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:669392
 
Author:
Evaluation:
Published: 05.07.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Vispārējs mārketinga koncepciju raksturojums    4
  Galvenās mārketinga koncepcijas    4
  SIA „Double Coffee” īss raksturojums    5
  Misija un mērķi    5
  Pamatkapitāls un akcionāri    5
  Vadības struktūra    6
  SIA „Double Coffee” mārketings    7
  Šai koncepcijai raksturīgās iezīmes    8
  Tirgus vispārējs raksturojums    9
  Preces tirgū    9
Extract

Uzņēmums SIA „Double Coffee” ir viena no populārākajām atpūtas un jaukas pasēdēšanas vietām visā Rīgā. Uzņēmums pastāv nepilnus trīs gadus un ir iemantojis sev daudzus pastāvīgus un jaunus klientus. Double Coffee ir tīkls gan ar restorāniem, gan ar bāriem. Rīgā ir pieci restorāni, kur tiek piedāvāts plašs ēdienu klāsts, un deviņi bāri, kur var nobaudīt kvalitatīvu un tikai „Double coffee” raksturīgu kafiju. Double Coffee tiecas produkcijas sortimentā iekļaut visas pasaules garšas. Šie restorāni ir vairāk orientēti uz plašu ēdienu klāstu. Double Coffee bāros piedāvā visu veidu kafijas un dažādas tējas. Esot vienīgais restorāns, kas piedāvā visa veida kafijas un atspirdzinošos dzērienus, DC neapšaubāmi piesaista klientus un ir spēcīgs konkurents.
Koncepcija - sistēmā sakopti uzskati par kādām parādībām vai procesiem. Tas ir veids, kādā aplūko dažādas parādības.


Galvenās mārketinga koncepcijas:

Produkcijas koncepcija nosaka, ka pircējs dos priekšroku pieejamai produkcijai ar zemu cenu, līdz ar to vadībai jākoncentrē pūles pilnveidot ražošanu un pēc iespējas efektīvāk sadalīt produkciju.

Produkta koncepcija nosaka, ka pircējs dos priekšroku precēm ar labāku kvalitāti, lietošanas īpašībām, gaumīgāku iesaiņojumu. Nedrīkst aizrauties ar šo koncepciju, jo jādomā arī par to, kādu vajadzību prece apmierinās.

Pārdošanas koncepcija paredz, ka pircēji pirks preces pietiekamā apjomā tikai tad, ja pārdevējs rūpēsies par preču virzību un to realizācijas apjoma palielināšanu.

Pircēja koncepcijas mērķis ir izzināt pircēju vajadzības un viņu reālo pirkuma vērtējumu un pielāgot produktu ražošanu un realizāciju šīm vajadzībām un vērtējumiem, turklāt darot to labāk un efektīvāk par konkurentiem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register