Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:262805
 
Evaluation:
Published: 07.06.2023.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Extract

1. Ebay kompānija
eBay Inc. mārketinga komplekss jeb 4P ir piemērs tam, kā šāda veida e-komercijas bizness var palielināt ieņēmumus no tiešsaistes pakalpojumiem. Uzņēmuma mārketinga komplekss (vai 4P) nosaka stratēģijas un taktikas, kas tiek izmantotas mārketinga plāna izpildei, ietverot lēmumus par produkta, vietas, reklāmas un cenas (4P) mainīgajiem lielumiem. eBay gadījumā mārketinga komplekss jeb 4P ir vērsts uz pakalpojumiem pircējiem un pārdevējiem. Piemēram, uzņēmuma produkti ietver tā tirgus pakalpojumus tiešsaistes patērētājiem un pārdevējiem. Pārvaldot klientu cerības, uzņēmums pielāgo savu 4P globālā tirgus dinamikai. Uzņēmuma cenu noteikšanas stratēģijas ir izstrādātas, lai nodrošinātu konkurētspēju ar Amazon, Walmart (Walmart Marketplace) un mazākiem konkurentiem. Kā vienam no galvenajiem spēlētājiem e-komercijas nozarē eBay Inc. ir konkurences priekšrocības tiešsaistes pircēju un tirgotāju piesaistē un noturēšanā. Tomēr uzņēmuma mārketinga kompleksam ir jāpielāgojas atbilstoši tendencēm nozares vidē.


• eBay uzņēmuma situācija
Savieno cilvēkus un veido kopienas, lai radītu ekonomiskas iespējas visiem.…

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register