Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:377456
 
Author:
Evaluation:
Published: 03.04.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Extract

Secinājumi
Kā norāda Tonijs Bušs, kopš 1970. gadiem teorētiķi ir pakāpeniski sapratuši, ka formālie modeļi ir "labākajā gadījumā daļēji un sliktākajā gadījumā - nepietiekami" (Chapman, 1993, kā minēts Bush, 2011,193). Tonijs Bušs un Dāvids Middelvods (Tony Bush; David Middlewood, 2005) uzsver koleģialitātes- komandas darba nozīmīgumu organizācijā, minot 12 ieguvumus no tā, ka izglītības iestāde darbojas komandas darbā, autore uzsvērs dažus no tiem: 1) komandas darbs ir noteicošais mērķu noteikšanā; 2) komandas darbs motivē, atbalsta darbiniekus, līdz ar to tas mazina stresu, līdz ar to uzlabojas darba kvalitāte; 3) Komandas darbs palīdz pedagogiem mācīties vienam no otra. (Tony Bush and David Middlewood, 117, 118).
Tātad var secināt, ka efektīva vadītāja modelis izglītības iestādē ir tāds, kurš izmanto efektīvu vadīšanas modeli, kas veicina skolas kopējo sadarbību, mijiedarbošanos un attīstību. No sešiem Tonija Buša vadīšanas modeļiem, optimālākais ir koleģiālais, kurš sevī ietver sadarbības balstītu vadīšanas modeli, uzticēšanos darbiniekiem un pilnvaru deliģēšanu. Skola ir kā mikroorganisms, kurš atkarīgs no ikkatra orgāna funkcijām, lai tas varētu darboties kā veselums. Tādēļ, lai skola spētu virzīties uz attīstību, nepieciešama lēmumu pieņemšana, kas ir balstīta koleģiālajās idejās, kopīgi lemjot par nepieciešamajiem resursiem, attīstības virzieniem utt. Vadītājs darbojas efektīvi, ja spēj nodrošināt darbinieku sadarbību, atbalstu un veiksmīgi koordinēt procesus. Vadītājs vada personālu tā, lai cilvēki nejustu vadītāja spiedienu, pavēles utt. Vadītājam jāpieņem, ka viņa personāla komanda ir profesionāla, lemtspējīga, atbildīga un objektīva. Uzticēšanās ir koleģiālā modeļa pamatā. Tādēļ autore secina, ka koleģiālais vadīšanas modelis ir efektīva vadītāja modelis izglītības iestādē.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register