Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:441989
Evaluation:
Published: 31.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  REZUMĒJUMS    2
  IEVADS    5
1.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA    7
1.1.  Komunikācijas instrumenti    10
1.2.  Informācijas nodošanas kanāli    12
2.  KOMUNIKĀCIJAS BARJERAS    14
2.1.  Psiholoģiskās barjeras komunikācijā    14
2.2.  Emocionālās barjeras    16
2.3.  Fiziskās barjeras    16
2.4.  Semantiskās barjeras    16
2.5.  Klausīšanās barjeras    16
2.6.  Valodas barjeras    17
3.  KOMUNIKĀCIJAS UZLABOŠANA    17
4.  METODE    19
5.  REZULTĀTI    20
6.  DISKUSIJA    30
7.  SECINĀJUMI    32
8.  REKOMENDĀCIJAS    33
9.  NOBEIGUMS    34
  LITERATŪRA    35
  PIELIKUMI    36
Extract

9. NOBEIGUMS
Veiksmīgie uzņēmumi un organizācijas apzinās, ka tiem ir nepieciešama efektīva iekšējā komunikācija, lai darbiniekus orientētu uz uzņēmuma mērķiem. Uzņēmumam ir jāiesaista savi darbinieki komunikācijas procesā, lai darbinieki saprot, ko un kāpēc viņi dara. Ir jāuzklausa darbinieku ieteikumi iekšējās komunikācijas plāna veidošanā. Tā darbiniekiem tiek ļauts vairāk piedalīties lēmumu pieņemšanas procesā un justies piederīgiem iestādei. Iekšējā komunikācija veicina identifikācijas izjūtu, jo darbinieki tiek informēti par izglītības iestādes mērķiem, misiju un procedūrām. Ar veiksmīgas iekšējās komunikācijas palīdzību ir iespējams mazināt ikdienišķus strīdus un konfliktus. Ar iekšējās komunikācijas palīdzību darbinieks jūtas kā daļa no uzņēmuma. Izglītības iestādei ir nepieciešams pēc iespējas ātrāk izstrādāt iekšējās komunikācijas plānu, lai novērstu komunikācijas barjeru pastāvēšanu. Iegūtie rezultāti plašākā kontekstā var parādīt to, ka jebkurā iestādē, uzņēmumā vai organizācijā var būt iekšējās komunikācijas problēmas. Vienā tās var būt vairāk, vienā tās var būt mazāk, bet ikvienā vietā ir iespējams veikt pētījumu un veikt uzlabojumus, lai uzlabotu turpmāko ikdienas darbu. Citām izglītības iestādēm ir iespēja izpētīt un salīdzināt savu iekšējo komunikāciju un vai tajā nepastāv līdzīgas komunikācijas barjeras. Galvenais ir, lai katrs pats apzinās savas iespējas un kā viņš var ietekmēt komunikācijas procesu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register