Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:910628
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.03.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 28 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  KORPORATĪVĀ KOMUNIKĀCIJA    6
1.1.  ARĒJĀ KORPORATĪVĀ KOMUNIKĀCIJA    8
1.2.  KOMUNIKĀCIJA AR KLIENTIEM    9
2.  E-KOMUNIKĀCIJA    11
2.1.  E-KOMUNIKĀCIJAS IESPĒJAS UN PRIEKŠROCĪBAS    12
2.2.  E-KOMUNIKĀCIJAS RISINĀJUMI SAZIŅAI AR KLIENTIEM    13
3.  MAZO UZŅĒMUMU NOZĪME UN TO KOMUNIKĀCIJAS SPECIFIKA    17
4.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJA    19
4.1.  PĒTĪJUMA METODOLOĢIJAS UN METODES APRAKSTS NO TEORIJAS    19
4.2.  METODOLOĢIJAS PAMATOJUMS, PĒTĪJUMA GAITA, PĒTĪJUMA IZLASE    21
  NOBEIGUMS    23
  IZMANTOTO INFORMATĪVO AVOTU SARAKSTS    25
  PIELIKUMS    29
Extract

NOBEIGUMS
1. Komunikācija vienmēr ir bijusi svarīga uzņēmumu sastāvdaļa, taču mūsdienās tā ir ieņēmusi īpašu, stratēģisku nozīmi. Tāpat kā dažādi procesi mums visapkārt, tā arī uzņēmumu komunikācija attīstījās, pielāgojoties mūsdienu tendencēm un sabiedrībai.
2. Korporatīvā komunikācija ir izgājusi cauri trīs attīstības posmiem, katrā posmā paplašinot savas funkcijas un palielinot tās nozīmi uzņēmumos. Sākotnēji korporatīvā komunikācija pildīja mūsdienu sabiedrisko attiecību funkciju, taču mūsdienās tā aptver daudz plašāku uzdevumu spektru. Korporatīvās komunikācijas galvenais uzdevums ir kontrolēt un veidot stratēģiski vienotu komunikācijas vēstījumu gan uzņēmumā, gan ārpus tā, lai attēlotu uzņēmumu kā vienotu kopumu, kas reprezentē vienotas uzņēmumu vērtības un tēlu, kā arī sekmē uzņēmuma veiksmīgu darbību. Parādoties jaunajām tehnoloģijām un izveidojoties informācijas sabiedrībai, korporatīvās komunikācijas koordinēšana ir kļuvusi daudz sarežģītāka, un tā prasa efektīvākas pārraudzīšanas stratēģijas, kas ir jāprot pareizi integrēt uzņēmumā, neatkāpjoties no uzņēmuma mērķiem un tēla.
3. Korporatīvā komunikācija sastāv gan no iekšējās, gan no ārējās komunikācijas, kas savstarpēji mijiedarbojas un ietekmē vienu otru. Veiksmīga iekšējā komunikācija uzņēmumā veicina veiksmīgu ārējo komunikāciju. Ar ārējās komunikācijas palīdzību uzņēmums veido zīmolu, identitāti un sasniedz ārējo auditoriju. Tātad ārējās komunikācijas galvenie uzdevumi ir informēt par notiekošo uzņēmumā, kā, piemēram, par dažādiem jaunumiem, jaunām precēm, pasākumiem, caur dažādiem mūsdienās pieejamiem komunikācijas kanāliem, kā arī veidot noturīgas attiecības ar ārējo auditoriju - klientiem, investoriem, akcionāriem u.c, vienlaicīgi pozicionējot viņu prātos pozitīvu uzņēmumu tēlu.
4. Uzņēmumiem ļoti svarīga ir ārējā komunikācija ar klientiem. Pateicoties straujajai jauno tehnoloģiju adaptācijai, klienta loma uzņēmējdarbības modelī ir pilnībā izmainījusies. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,48 €
Work pack Nr. 1359819
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register