Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
2,49
You save:
0,32 (13%)
Discounted price*:
2,17
Purchase
Add to Wish List
ID number:943156
Evaluation:
Published: 30.08.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Kā nākamais solis problēmas risināšanā būtu grupas dalībnieku izteikto viedokļu izvērtēšana un analizēšana. Iespējams, ka grupas dalībnieku uzvedība, vai izteiktie viedokļi vēsta par problēmām, ar kurām viņi ir saskārušies, pirms nonāca sociālās aprūpes centrā. Annai būtu nepieciešams iepazīties ar grupas dalībnieku lietām, un, iespējams, varētu atsevišķā laikā uzsākt individuālu komunikāciju ar grupas dalībniekiem, jo, ja vairākiem no grupas ir nopietna problēmas, tad, iespējams, kolektīvā komunikācijā tās atrisināt būtu grūtāk, un arī uzticību sociālajai pedagoģei izdotos iekarot vieglāk, ja būtu iespējams individuāli komunicēt ar grupas dalībniekiem.
Tajā pašā laikā, Annai vajadzētu apzināties, ka grupas dalībnieku nespēja uztvert informāciju var būt saistīta ar pašas Annas neprasmi pasniegt to, tāpēc viņa nevar izdarīt pārsteidzošus secinājumus par grupas dalībniekiem. Annai kritiski vajadzētu izvērtēt, vai viņa ir darījusi visu iespējamo, lai komunikācija būtu skaidra un saprotama. Iespējams, viņa varētu turpmāk izmantot jaunus komunikācijas līdzekļus, piemēram, dažādus vizuālos un uzskates materiālus, kas jauniešiem būtu vieglāk uztverami un saprotami. Ja vairums grupas dalībnieku sāktu uzvesties kā Artūrs, nevēloties uzklausīt sniegto informāciju un paustu skepsi, Annai būtu jāatrod līdzekļi, kā piesaistīt grupas uzmanību, kas varētu nozīmēt arī to, ka, iespējams, jāatkāpjas no nodarbību plāna, bet tā vietā jāiesaista jauni elementi, piemēram, spēles, tādejādi parādot, ka Anna labprāt komunicētu ar jauniešiem. Iespējams, ka viņa varētu arī uzklausīt jauniešus par viņu interesēm, un, balstoties uz iegūto informāciju, varētu veidot nodarbības jaunā stilā. Galvenais, ka Annai saskarsmē jāsaglabā tādas kvalitātes kā pretimnākšana, mīlestība, iejūtība, pacietība un taisnīgums.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Komunikācijas jēdziens”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/943156

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register