Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:889703
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.05.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 8 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Latvijas maizes tirgus sadalījums    5
1.1.  Lielveikalu tirgus    6
1.2.  Maizes tirgus segmenti Latvijā    7
1.2.1.  Baltmaizes un rupjmaizes tirgus segmenti    7
1.3.  Perspektīvie segmenti    9
1.3.1.  Jaukta tipa maizes segmenti    9
1.3.2.  Bulciņu segments    10
2.  Maiznīcas DRUVA veidošanās vēsture    12
3.  Uzņēmuma mārketinga vide    13
3.1.  Mārketinga iekšējā vide    13
3.1.1.  Iekšējās vides stiprās puses    13
3.1.2.  Iekšējās vides vājās puses    14
3.2.  Mārketinga ārējā vide    14
3.2.1.  Ārējās vides iespējas    14
3.2.2.  Ārējās vides draudi    15
3.3.  Mārketinga makrovide    15
3.4.  Mārketinga mikrovide    16
4.  Uzņēmuma SVID analīze    17
5.  Uzņēmuma stratēģija tirgū    18
5.1.  Segmentēšana    19
5.2.  Mērķa pircēja noteikšana    20
5.3.  Produkta vadīšana tirgū    21
5.4.  Preču zīme    22
  Secinājumi    23
  Izmantotā literatūra    24
Extract

Savu darbu veltīšu maizei – produktam, kam mūsu tautai jau no senseniem laikiem ir bijusi prioritāte. Maize tas ir pamatu pamats – produkts ar vislielāko enerģijas devumu mūsu ikdienai. Latvietim maize ir ne tikai baltmaizes vai rupjmaizes klaipiņš. Mūsu tautai maize ir arī ēdiena simbols. Ar vārdiem „dienišķā” maize saprotam tos pārtikas produktus, bez kuriem vienkārši neizdzīvotu. Vai esam pamanījuši, ka maizi ēdam katru dienu un tā nekad neapnīk? Pateicoties savam sastāvam, maize ir viens no svarīgākajiem pārtikas produktiem. No šī, it kā vienkāršā, ikdienas produkta, cilvēks iegūst visas organismam nepieciešamās uzturvielas sabalansētā daudzumā:
Gandrīz trešdaļu visu dienā nepieciešamo olbaltumvielu un ogļhidrātu,
Nozīmīgas minerālvielas, balastvielas, B1 un B2 grupas vitamīnu daudzumu,
Ievērojamu daļu PP un E vitamīnu,
Kā arī nedaudz tauku.
Arī no mārketinga viedokļa maize bija, ir un būs viena no pārtikas tirdzniecības pamatkategorijām.
Kursa darba mērķis ir veikt Fazer maiznīcas DRUVA mārketinga darbības un Latvijas maizes tirgus izpēti, atklāt pozitīvās un negatīvās tendences, dot priekšlikumus, kas sekmētu uzņēmuma darbības efektivitātes paaugstināšanu.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1157774
Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register