Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
12,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:108369
 
Evaluation:
Published: 10.02.2025.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 34 units
References: Used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    5
1.  FRANŠĪZE, TĀS BŪTĪBA UN TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Franšīzes veidi, to raksturojums    7
1.2.  Franšīzes vēsturiskie aspekti un attīstības tendences Latvijā    10
2.  FRANŠĪZES IZMANTOŠANAS IESPĒJAS LATVIJĀ    13
2.1.  Mazumtirdzniecības uzņēmuma tiesiskais pamatojums    13
2.2.  Mazumtirdzniecības darba organizācijas īpatnības, izmantojot franšīzi    15
3.  FRANŠĪZES LIETOŠANAS NOSACĪJUMI UZŅĒMUMĀ    23
4.  PĒTĪJUMS PAR FRANŠĪZES IZMANTOŠANAS ANALĪZI FIX PRICE    43
4.1.  Pētījuma metodoloģija    43
4.2.  Iegūto rezultātu analīze    44
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    52
  KOPSAVILKUMS    55
  SUMMARY    58
  IZMANTOTIE AVOTI UN LITERATŪRA    61
Extract

Temata aktualitāte. Franšīzes izmantošanas aktualitāti pamato tas, ka šis uzņēmējdarbības veids zem franšīzes iegūst diezgan strauju attīstības līmeni ne tikai pasaulē, bet jau arī Latvijā.
Franšīzes uzņēmējdarbības veids kā viena no komercdarbīas formām ar katru gadu tikai pieaug, ko apliecina arī pasaules valstu vēlme veidot savstarpējas starptautiskās attiecības dažādās preču un pakalpojumu jomās.
Franšīzes izmantošanas aktualitāti nosaka arī citi faktori, kas saistās ar franšīzes uzņēmējdarbības priekšrocību iespējām, salīdzinot ar citām uzņēmēkdarbības formām.
Pētījuma problēma. Neskatoties uz to, ka franšīzes elementu izmantošana ir novērojama gandrīz jebkurā uzņēmējdarbībā, kas saistās ar preču vai pakalpojumu pārdošanu, tomēr franšīzes būtību un tās teorētisko pamatojumu izprot ne visi uzņēmējdarbības veicēji.
Pētījuma mērķis. Izpētīt mazumtirdzniecības uzņēmuma, kurš izmanto franšīzi, darba organizācijas īpatnības.
Pētījuma uzdevumi.
1. Iepazīties ar franšīzes veidiem, veicot to raksturojumu.
2. Izpētīt franšīzes attīstības tendences Latvijā.
3. Aplūkot franšīzes tiesisko pamatojumu.
4. Noskaidrot mazumtirdzniecības uzņēmuma, kurš izmanto franšīzi, darba organizācijas īpatnības.
5. Izdarīt secinājumus un izstrādāt priekšlikumus mazumtirdzniecības uzņēmuma, kurš izmanto franšīzi, darba organizācijas pilnveidei.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register