Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,49
You save:
0,59 (17%)
Discounted price*:
2,90
Purchase
Add to Wish List
ID number:710372
Author:
Evaluation:
Published: 14.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Organizācijas misija   
3.  Organizācijas mērķi   
3.1.  Stratēģiskie mērķi   
3.2.  Taktiskie mērķi   
3.3.  Operatīvie mērķi   
4.  Organizācijas stratēģija   
4.1.  Galvenās organizācijas stratēģijas sastāvdaļas   
4.2.  Stratēģiskā plānošana   
5.  Organizācijas struktūra   
5.1.  Uzņēmuma struktūras veidi   
5.2.  Organizācijas struktūras formas   
6.  Personālvadības politika   
6.1.  Trīs lojalitātes tipi   
6.2.  Personāla vadības politikas vērtības   
7.  Vadīšanas stils   
8.  Darbinieku motivācijas politika   
8.1.  Darbinieku vērtēšana   
9.  Kontroles sistēma   
9.1.  Kontroles nepieciešamība   
9.2.  Kontroles process   
9.3.  Kontroles efektivitāte   
10.  Organizācijas kultūra   
11.  Secinājumi   
Extract

Lai uzņēmumā izveidotu specifisku kultūru jāanalizē sekojošie faktori:
Ārējā vide – vai tā var izmainīt uzņēmuma intereses un vai uzņēmums to var ietekmēt; kā gūt panākumus attiecībā pret konkurentiem; kādiem vides faktoriem jāpievērš uzmanība pirmkārt – sociāliem, ekonomiskiem, tehniskiem, tiesiskiem?
Realitāte – kuri procesi ir patiesi; vai var panākt vadības un darbinieku vienotību; vai vadītāja vārdi saskan ar rīcību; vai tradīcijas tiek ievērotas?
Iekšējā vide – kādas telpas, telpu iekārtojums, darbavietu izvietojums piemērotāks?
Darbinieki – vai tie jākontrolē, vai uz viņiem var paļauties; vai jāveido iekšēja sacensība, konkurence vai kooperācija; vai darbinieki drīkst kļūdīties?.
Uzņēmuma kultūru ietekmē tas, ko vadītāji ievēro (vai neievēro), kā vadītāji rīkojas krīzes situācijās, kādu personisko piemēru sniedz. Uzņēmuma kultūra veidojas iekšienē – visi,
kas piedalās, pieņem uzņēmuma kopīgās normas un kārtības, kuras veidojas kā «pareizās» rīcības paraugs.

11. SECINĀJUMI
Kadri, darbinieki, līdzstrādnieki, personāls... Šodien vēl jēdziena personāla vadīšana vieta ir teikt cilvēku resursu vadīšana. Pēc cilvēku resursu teorijas izdevumu personālam nav vis vienkārši izmaksas, bet ilgtermiņa investīcijas – ieguldot cilvēkos, tiek paaugstināta visa uzņēmuma resursu vērtība. Tiek domāts par ekonomiskiem, sociāli psiholoģiskiem motivējošiem stimuliem, nevis tikai par soda draudiem un materiālo stimulēšanu. Tas nozīmē, jo labāk uzņēmēji izturēsies pret saviem darbiniekiem un būs godīgāki un caurspīdīgāki, jo atpazīstamāki viņi kļūs. Un tas nesīs arī labu peļņu. Ja būs laba reputācija.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Personāla vadība uzņēmumā”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/710372

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register