Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:495361
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.06.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Franšīzes būtība    4
2.  Franšīzes priekšrocības    6
3.  Franšīzes trūkumi    7
4.  Franšīze kā uzņēmējdarbības veids Latvijā    8
5.  Nobeigums    12
  Izmantotās literatūras saraksts    13
Extract

1. Franšīzes būtība

Par franšīzes biznesa modeļa pamatlicēju tiek uzskatīts pasaulē pazīstamais šujmašīnu ražotājfirmas Singer dibinātājs Izaks Zingers, kurš savu uzņēmējdarbību sākumā ASV un vēlāk visā pasaulē veica tieši pēc franšīzes principa.

Franšīze (komerciāla pilnvara – no angļu valodas) nozīmē savas produkcijas vai preču zīmes izmantošanas tiesību nodošanu citam uzņēmumam, kas apņemas šo produktu realizēt pēc pārdevēja noteiktiem standartiem. Tā principi - biznesa kvalitāte ir līdzīga ikvienā pasaules valstī, kur franšīze tiek pārdota.
Šī preču zīme ir nozīmīga franšīzes pircēja biznesam. Pārdevējs pastāvīgi palīdz franšīzes pircējam, daudzos gadījumos franšīzes devējs izpilda arī piegādātāja funkciju. Abas šīs puses ir savstarpēji cieši saistītas un dažreiz darbojas gandrīz kā vertikāli integrēta sistēma.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,98 €
Work pack Nr. 1220299
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register