Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:383555
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Galvenie cenu izmaiņas iemesli    4
2.  Iekšējie faktori    4
3.  Ārējie faktori    5
4.  Piemērs par uzņēmumu „Gelena A”    6
4.1.  SIA „Gelena A” īss ieskats    6
4.2.  Uzņēmuma cenu izmaiņas balstoties uz iekšējiem faktoriem    6
4.3.  Uzņēmuma cenu izmaiņas balstoties uz ārējiem faktoriem    7
  Secinājumi    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

Pie iekšējiem faktoriem ir pieskaitāmas cenu izmaiņas – paaugstināšana vai pazemināšana pēc uzņēmuma iniciatīvas jeb ko uzņēmums vēlas panākt, pārdodot produktus, kādus mērķus vēlas īstenot.
Galvenie iekšējie faktori ir:
Uzņēmuma un t. sk. mārketinga mērķi –
Ir pieci galvenie iespējamie uzņēmējdarbības mērķi, kas sasniedzami, nosakot optimālas cenas:
1) nodrošināt izdzīvošanu tirgū – tas rodas, kad mainās pieprasījums vai ir parādījusies spēcīga konkurence, kā arī ražošana ir sasniegusi pakāpi un tirgū ir produktu pārpildījums, līdz ar to uzņēmumam jāsamazina cenas līdz tam laikam kamēr cenas nosedz izmaksas;
2) maksimāli palielināt peļņu – jāizvēlas tā cena, kas dos iespēju maksimāli palielināt peļņu un tas ir jādara salīdzinot pieprasījumu un izmaksas ar alternatīvām cenām;
3) iegūt līdera pozīcijas produktu kvalitātes ziņā – šajā gadījumā ir jānosaka augstākas cenas, lai varētu kompensēt lielos izdevumus zinātniskās pētniecības darbiem;
4) nodrošināt lielāko produktu realizācijas apjomu – plānojot izmaksu samazināšanu uz vienu produkcijas vienību un tādējādi ilgstoši gūstot augstu peļņu;
5) nodrošināt lielāko tirgus daļu – uzņēmums piedāvā jaunus produktus, līdz ar to paplašinot sortimentu un piedāvā produktus par dažādām cenām dažādos tirgus segmentos[1].…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register