Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:633116
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.03.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  IEVADS    3
2.  REKLĀMA    4
3.  REKLĀMAS LEKSIKA    5
4.  REKLĀMAS PIRMSĀKUMI LIELBRITĀNIJĀ    6
5.  COLLETT DICKENSON PEARCE    7
6.  ČĀRLZS UN MORISS SAČI    8
7.  Nobeigums    9
Extract

Šī reklāmas aģentūra bija panākumiem bagāta. Tāpēc 1979.gadā Mārgareta Tečere uzticēja aģentūrai uztaisīt Konservatīvās partijas vēlēšanu kampaņu, kas izdevās ar uzviju. Vēlāk BBC izvēlējās šīs vēlēšanas kampaņas plakātu kā 20.gs reklāmas labāko paraugu. Šis plakāts bija ar uzrakstu „Labour isn’t working” (no ang.val. tulkojumā- Leiboristi(Konservatīvās partijas opozīcija-Leiboristu partija) nestrādā)virs attēla, kurā redzama gara cilvēku rinda pie bezdarbnieka biroja. Kā visas labākās reklāmas, plakāts atspoguļoja patiesību, kāda tā bija cilvēku uztverē. M. Tečere tika ievēlēta, un tas daļēji bija brāļu Saču nopelns.
Brāļi Sači turpināja veidot nevainojamas reklāmas populāriem uzņēmumiem. 1982. gadā Sači noslēdza līgumu ar „British Airways”, un šis pasūtījums vēlāk kļuva par aģentūras „firmas zīmi”. Lielbritānijas vēsturē brāļi Sači viennozīmīgi paliks atmiņā ar iedarbīgiem tekstiem un straujiem panākumiem.

7.Nobeigums
Darbošanās reklāmas nozarē ir ļoti radošs, bet arī saspringts process. Citējot „TBWA Worldwide” prezidentu Žanu Marī Drū „reklāma ir visa jaunā katalizators. Tā rosina sacensību, rada pieprasījumu un veicina jaunu produktu radīšanu” . Lai darbotos reklāmas industrijā ir jāpārzin daudz jēdzienu un jāpēta konkurenti, lai nepieļautu citu kļūdas. Katru dienu ir jāpēta un jāmeklē jaunākās reklāmas un jāsaprot, ko patērētāji patiešām vēlas un gaida no reklāmas. Reklāmistiem ir jāmāk pārliecināt mērķauditoriju, jāliek patērētājiem uzticēties viņu reklāmām un produktiem, ko reklamē.
Es izlasīju tikai dažas šīs grāmatas nodaļas, bet es noteikti izlasīšu visu grāmatu, jo autors ļoti labi ir aprakstījis reklāmas pirmsākumus un to aizkulises. M.Tangeita „Reklāmzemē” ir pieminēti ļoti daudz padomi un atziņas reklāmā strādājošajiem. Šo referātu es gribētu nobeigt ar viņa atziņu: „ Reklāmas varenākais burvju ierocis nav meklējams tīmeklī vai ārpus tā – tas atrodas iztēlē.”

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register