Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:977077
 
Author:
Evaluation:
Published: 06.01.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 19 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  HIV vīrusa daļiņas uzbūve    7
2.  AIDS un HIV atklāšanas vēsture un jaunie fakti    8
2.1.  Ieskats vēsturē    8
2.2.  Jaunie statistiskie dati par slimību    9
3.  AIDS izraisītāja īpašības    11
3.1.  Vīrusa īpašības    11
3.2.  HIV dzīves cikls    11
4.  Slimības stadijas    13
4.1.  Izšķir 4 HIV slimības stadijas    13
4.2.  Slimības ārstēšana    13
5.  Pētījumu rezultātu analīze    15
5.1.  Materiāli un metodes    15
5.2.  Rezultātu analīze    16
5.2.1.  Kopējais priekšstats    16
5.2.2.  Aptaujas 1. jautājuma analīze    16
5.2.3.  Aptaujas 2. jautājuma analīze    16
5.2.4.  Aptaujas 3. jautājuma analīze    17
5.2.5.  Aptaujas 4. jautājuma analīze    18
5.2.6.  Aptaujas 5. jautājuma analīze    18
5.2.7.  Aptaujas 6. jautājuma analīze    19
5.2.8.  Aptaujas 7. jautājuma analīze    19
5.2.9.  Aptaujas 8. jautājuma analīze    20
5.2.10.  Aptaujas 9. jautājuma analīze    20
5.2.11.  Aptaujas 10. jautājuma analīze    21
  Secinājumi    22
  Literatūras saraksts    23
  Pielikumi    24
Extract

Šī tēma ir ļoti aktuāla, jo daudzos literatūras avotos (lielākoties presē) un masu medijos nav norādīta atšķirība starp terminiem HIV un AIDS un tie daudzos gadījumos tiek nepareizi lietoti. Ir interesanti arī izpētīt nopietnu zinātnisko literatūru par HIV/AIDS, lai padziļinātu zināšanas par šo tēmu un to sniegtu maz informētiem cilvēkiem.
Darba mērķis: Norādīt atšķirības starp AIDS un HIV.
Hipotēze: skolēniem nav zināmas atšķirības starp HIV un AIDS definīcijām, ka arī vispārējās zināšanas par HIV/AIDS ir samērā zemas.
Darba uzdevumi:
padziļināt zināšanas par HIV/AIDS pētot nopietnu zinātnisko literatūru;
iegūt pieredzi strādājot ar dažāda veida informācijas avotiem un precīzi tos izmantot;
pārbaudīt dažāda vecuma skolēnu zināšanas par HIV un AIDS un apkopot iegūtos datus, ka arī izanalizēt tos.
Darba metodes:
darbs ar informācijas avotiem (grāmatas, žurnāli, zinātniskās publikācijas, interneta resursi: interneta portāli un datu bāzes);
aptauju veikšana, lai iegūtu informāciju par skolēnu informētību un zināšanām par HIV/AIDS;
darbs ar datoru un dažādām datorprogrammām informācijas apstrādei.
1. HIV vīrusa daļiņas uzbūve
HIV vīruss ir pieskaitāms pie tādas vīrusu sistemātiskās grupas, kuras nosaukums ir retrovīrusi, norādot uz galveno vīrusa īpašību. Pārsvarā, lai no gēna notiktu kāda strukturālā proteīna vai enzīma sintēze – ģenētiskās informācijas pārnešana notiek no DNS uz RNS (transkripcija) – informācija tiek nokodēta īpašā DNS reģionā kodolā, bet proteīnu sintēze notiek citoplazmā, tāpēc ir nepieciešama DNS informācijas pārnešana uz mazāko molekulu, kas spēs transportēties caur kodola porām uz citoplazmu – par tādu matricu kalpo informācijas jeb matrices RNS (mRNS), šo reakciju katalizē RNS polimerāze. Bet retrovīrusiem, kuriem iedzimtības ģenētiskais materiāls ir RNS, notiek apgrieztā jeb reversā transkripcija – ģenētiskā informācija „pārrakstās” no RNS uz DNS. Fermentu, kurš veic šo reakciju, sauc par reverso transkriptāzi jeb revertāzi. Šo fermentu bieži izmanto molekulārajā bioloģijā un gēnu inženierijā. [1.; 2.; 3.; 4.; 8.]…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,48 €
Work pack Nr. 1118412
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register