Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:136445
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.05.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  KOMUNIKĀCIJA    4
1.1.  KOMUNIKĀCIJAS PROCESU VEIDOJOŠIE ELEMENTI    4
2.  INFORMĀCIJA ORGANIZĀCIJĀ    7
2.1.  INFORMĀCIJAS PLŪSMA ORGANIZĀCIJĀ    7
2.2.  INFORMĀCIJAS (KOMUNIKĀCIJAS) TĪKLI ORGANIZĀCIJĀ    8
3.  KOMUNIKĀCIJAS VEIDI    11
4.  IEKŠĒJĀ KOMUNIKĀCIJA- PANĀKUMU FAKTORS    12
  SECINĀJUMI    14
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    15
Extract

SECINĀJUMI
1. Komunikācija ir divpusējs informācijas apmaiņas process, kura gaitā saņemtā informācija ir saprotama abiem tās dalībniekiem.(Lielā terminu vārdnīca, sk. int.) Komunikācijas procesu veido tādi elementi kā nosūtītājs, saņēmējs, ziņojums, trokšņi, atgriezeniskā saite, izvēlētais kods un kanāls.
2. Nepieciešamība pēc komunikācijas organizācijā izriet jau no pašas organizācijas būtības, tādēļ iekšējai komunikācijai piemīt milzīga nozīme uzņēmumā.
3. Informāciju organizācijā iedala formālajā un neformālajā. Formālā informācija tiek izplatīta gan rakstiskā veidā, gan mutiski no kompetentām amatpersonām. Neformālā informācija tiek saukta arī par „melu” jeb baumu informāciju, tomēr nereti vadītāji neformālās sarunās iegūst nesagrozītu informāciju par darbinieku sociālo statusu, problēmām, interesēm.
4. Organizācijā ir novērojama gan horizontāla, gan vertikāla, gan šķērsa informācijas plūsma. Horizontāla informācijas plūsma norisinās viena struktūras līmeņa ietvaros. Tā ļauj sazināties vadītājiem un pieņemt lēmumus. Savukārt, informācijas plūsma, kas norisinās starp dažādiem vadības līmeņiem, tiek saukta par vertikālo. To iedala lejupejošā informācijā, kad ziņojumi no vadītājiem nonāk pie darbiniekiem, un augšupejošā informācijā, kas darbojas kā atgriezeniskais kanāls. Augšupejošā informācija ir vienīgā iespēja vadītājiem iegūt informāciju no zemākajiem līmeņiem. Savukārt, ar lejupejošās informācijas palīdzību tiek vadīts uzņēmums, nodoti priekšnieka rīkojumi, instrukcijas.
5. Iekšējā komunikācijā tiek izmantota gan verbālā komunikācija, kas nodrošina tūlītēju atgriezenisko saiti, gan rakstveida, ar kuras palīdzību darbiniekiem tiek nosūtīti rīkojumi, instrukcijas, noteikumi, u.t.t.
6. Komunikācijai ar darbiniekiem ir centrālā nozīme izmaiņu procesā, tādēļ tā ir galvenais faktors ceļā uz panākumiem.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register