Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ

Great deal: today with a discount!

Regular price:
3,99
You save:
0,48 (12%)
Discounted price*:
3,51
Purchase
Add to Wish List
ID number:841983
Author:
Evaluation:
Published: 07.12.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 12 units
References: Used
Time period viewed: 2014.g. - 2015.g.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens un tā nozīme uzņēmuma darbībai    4
1.1.  Iekšējās komunikācijas jēdziens, virzieni un mērķi    4
1.2.  Iekšējās komunikācijas līmeņi    7
1.3.  Efektīvas iekšējās komunikācijas pazīmes    8
2.  Iekšējās komunikācijas problēmas un to risināšanas iespējas    10
  Nobeigums    13
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    14
Extract

Nobeigums
Komunikācija ir process, idejas un fakti tiek izteikti vārdos (vai simboliskās zīmēs), kurus viena persona nodod citai personai. Tāpēc komunikācijas process ir kustība, informācijas plūsma.
Komunikācija nodrošina orientāciju un rada uzticamību. Jo dzīve kļūst dinamiskāka un kompleksāka, jo ātrāks ir lēmumu pieņemšanas temps uzņēmumā, jo spēcīgāka kļūst darbinieku vēlme un nepieciešamība iegūt savlaicīgu un plašu informāciju.
Līdz ar to efektīvai starppersonu komunikācijai darba vietā ir ļoti nozīmīga loma, jo tā sekmē veiksmīgu uzņēmuma darbošanos. Cilvēkiem, kuriem nav labas komunikācijas prasmes, ir lielāka iespēja saskarties ar komunikācijas problēmām darbavietā. Ja nav izpratnes, kā strādāt ar klientiem, var būt nelabvēlīga ietekme uz darba rezultātiem, tādējādi izraisot zaudējumus.
Pastāv ļoti daudz un dažādas iespējas kā īstenot efektīvu komunikāciju ar sava uzņēmuma darbiniekiem. Konkrētā izvēle būs lielā mērā atkarīga no strādājošo skaita uzņēmumā, kā arī pieejamajiem resursiem (prasme, laiks, nauda, infrastruktūra, utt.).
Katrai no komunikācijas risināšanas iespējam ir savi plusi un mīnusi, tāpēc darba autore uzsver, ka svarīgi ir veikt darbinieku un komunikācijas problēmu analīzi, lai ikdienā spētu pielietot efektīvāko risināšanas iespēju.
Uzņēmums var reizi mēnesī organizēt kopīgas sanāksmes augstākajai vadībai, struktūrvienību vadītājiem un darbiniekiem, lai uzlabotu darba attiecības dažādos organizācijas līmeņos un skaidrotu kolēģu darbu.
Darba autore rekomendē uzņēmumam ieviest kopīgu iekštīklu jeb intranetu, kas informētu darbiniekus par aktualitātēm uzņēmumā un vienkāršotu ikdienas komunikāciju starp darbiniekiem.

Author's comment
Load more similar papers

Send to email

Your name:

Enter an email address where the link will be sent:

Hi!
{Your name} suggests you to check out this Atlants.lv paper on „Iekšējās komunikācijas problēmas un to risināšanas iespējas”.

Link to paper:
https://eng.atlants.lv/w/841983

Send

Email has been sent

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register