Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:601645
 
Author:
Evaluation:
Published: 30.03.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 22 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  Mārketings    9
1.1.  Mārketinga komunikācija    9
1.2.  Integrētā mārketinga komunikācija    10
1.3.  Sociālie mediji    11
1.4.  Satura mārketings    12
2.  Lojalitāte    13
2.1.  Klientu lojalitāte    13
2.2.  Klientu uzvedība    15
2.3.  Attiecību veidošana ar klientiem    16
3.  Metodoloģija    18
3.1.  Satura analīze    18
3.2.  Aptauja    18
3.3.  Virtuālā fokusa grupas diskusija    19
3.4.  Pētījuma plāns    19
4.  Empīriskā daļa    21
4.1.  Skaistumkopšanas preču mazumtirgotāja “Drogas” izpēte    21
4.2.  Sociālā tīkla Facebook “Drogas” satura analīze    21
4.3.  Aptaujas anketu analīze    23
4.4.  Fokusa grupas diskusija    25
4.4.1.  Lojalitātes programma un tās priekšrocības    26
4.4.2.  Sociālie tīkli    27
4.4.3.  “Drogas” veikali, klientu apkalpošana un reklāmas    28
  SECINĀJUMI    30
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    31
  PIELIKUMI    33
Extract

SECINĀJUMI
Lai gan fokusgrupas intervijā neatklājās, ka klienti izjūt lojalitāti pret uzņēmumu, taču secinot iegūtās atbildes fokusgrupas intervijā un anketu rezultātos, var saprast, ka klientiem ir pirmo divu pakāpju lojalitāte pret uzņēmumu- izzināšanas lojalitāte, kā arī emocionālā lojalitāte.
“Drogas” lojalitātes karte veicina klientos vēlmi vairāk iepirkties, jo var iegūt dažādas atlaides, tāpat nozīmīga ir punktu sistēma, ar kuriem var norēķināties par pirkumiem. Fokusa grupas intervijas dalībnieki atzina, ka vēlētos, lai būtu pieejami personalizētie piedāvājumi, kas veicinātu lielāku vēlmi izdarīt pirkumus “Drogās”, līdz ar to rastos lielāka lojalitāte pret uzņēmumu.
Liela nozīme lojalitātes veidošanā, ir vispirms izveidot attiecības ar klientiem. Veidojot potenciālajiem klientiem interesējošu saturu sociālajos tīklos, var panākt to, ka viņi kļūst par klientiem, seko līdzi sociālajos medijos un ar laiku apdomā veikt pirkumu konkrētā uzņēmumā. Aptaujas un fokusgrupas intervijas analīzē var secināt, ka auditorijai vairāk piesaista tieši aktualitāšu ieraksti, kas ir dažādi pamācoši video, raksti, par jaunākām tendencēm, tāpat auditorijai vairāk interesē izklaidējoša rakstura ziņas. Līdz ar to var secināt, ka uzņēmums veicina labu satura mārketingu, jo tiek veidots saturs, kurš ir noderīgs auditorijai.
Uzņēmums izmanto dažādus integrētās mārketinga komunikācijas instrumentus- reklāmu, produktu realizācijas veicināšanu, interaktīvo mārketingu, sabiedriskās attiecības un personisko apkalpošanu. Visefektīvākā ir produktu realizācijas veicināšana, kas ir loterijas, konkursi, kuponi. Klientu labprāt vairāk pērk produktus, kuri ļauj piedalīties loterijās, tāpat arī labprāt piedalās Facebook konkursos, kurās aktivitāte no sekotājiem ir vislielākā. Tāpat nozīmīga ir mājaslapa, kurā tiek ievietota jaunākā informācija, dažādi raksti un e-veikals, kas atvieglo iepirkšanos.

Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register